Gå til innhold

beste bil spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har det kommet ut??  :blush:

Nei. men jeg har sett screenshots og video av det.. Burnout 3: takedown var jo også konge. revenge kommer i sommer.

Litt teit å uttale seg om spill som ikke har kommet engang.. For det har jo skjedd før at ett hypet spill har vært en nedtur nei :whistle:

Men må si meg enig i at LFS er blant de bedre, Rally Trophy og NFS:Porsche er de beste av de eldre spilla IMO.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Topic bryter også 3-ordsregelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Skrevet

Min mening er et Flatout er det mest underholdende spillet, vet ikke helt det beste.

Men Flatout er jo genialt, alltid hatt lyst at sjåføren skal fly ut av frontruta ved kræsj... :innocent:

Skrevet (endret)
satyr-wongraven Skrevet 28/06/2005 : 15:59

Min mening er et Flatout er det mest underholdende spillet, vet ikke helt det beste.

Men Flatout er jo genialt, alltid hatt lyst at sjåføren skal fly ut av frontruta ved kræsj... 

Ja, Flat out er faktisk litt morsomt syns jeg også. Prøvde også for en liten stund en demo av noe nytt, som var det samme konseptet, men husker ikke om det het det samme (og er formatert vekk nå...) Uansett, morsomt er/var det.

De bilspillene jeg liker best/har likt best er;

GTR

Richard Burns rally

F1 Callenge 99-02 (mye brukt fortsatt m div add-on's)

Collin Mc Rae rally 2.0!

Viper Racing

Mange andre jeg har likt også, men disse er de jeg har likt best. Liker det altså litt realistisk. LFS har jeg ikke fått somlet meg til og prøve, men siden andre her liker best spill som ikke har kommet, tar jeg sjangsen på å si at jeg liker LFS også :p

Endret av pcp160
Skrevet (endret)

Jeg har svart på dette mage ganger:

LFS

GPL

F1C m/mods

Nascar 2003 m/mods'

GTR

Edit glemte selvfølgelig det beste RBR!

Endret av Kris27
Skrevet

På en klart førsteplass kommer selvfølgelig Trackmania: Sunrise. Artige baner, syke stunts, looper, hopp bratte svinger. Dette er bare noe av det du får oppleve i Trackmania: Sunrise som er nummer to i Trackmania spillserien. Dessuten kommer det snart en gratis nedlastbar expansionpack til dette spillet som gjør det til beste kjøpet av bilspill.

Skrevet

Street Legal Racing : Redline er bra også.. når du har lagt inn alle patchene.

Utrolig mange addons..

Brukelig realistisk.

Veldig kjekt å bygge / modifisere kjøretøyene.

Skrevet
Baneracing: GTR og Live for speed S2

Rally: Richard Burns Rally

Morro offroad: Insane

Samme her, bare legg til Flat Out til Morro spillene.

Tror Crash Day skal bli gøy også. Men favoritten er LFS S2 ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...