Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Kunne jo fått med Saddam og Mao eller hvem det nå er i kina..  :p

Tenk om Tyskerne hadde hatt Purple Heart :dontgetit:

 

The horror :(

Hva er horror med det?

 

Fant en utmerket måte å få paratrooper ribbon enkelt på...ta et fly å sly rett opp så langt så mult, hopp ut og trykk 9. I mellomtiden kan du lage kaffe, kable, eller skjekke Hw forumene ;)

Lenke til kommentar
Kunne jo fått med Saddam og Mao eller hvem det nå er i kina..  :p

Tenk om Tyskerne hadde hatt Purple Heart :dontgetit:

 

The horror :(

Hva er horror med det?

 

Fant en utmerket måte å få paratrooper ribbon enkelt på...ta et fly å sly rett opp så langt så mult, hopp ut og trykk 9. I mellomtiden kan du lage kaffe, kable, eller skjekke Hw forumene ;)

Rettere sagt: Fly så høyt du kan, hopp ut i så høy hastighet som mulig, spill i 64 spiller så du slipper å ende opp utenfor området, og ja, slipp en kabel (ikke i stolen), lag kaffe/ta deg et glass cola eller sjekk forumet mens du lander

 

Edit: Tysk Purple Heart: Med bilde av Hitler på

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Hadde jo ikke vært noe horror med det. Tyskerene hadde samme, eller bedre Forhold til Hitler (Han Overbeviste alle om at dette var det rette, og folk fulgte ham til graven) som de hadde med Han som var på purple harten (hahaha :D )

 

Men dette ble OT.

 

Ellers trengte du ikke finpusse på inlegget mitt :love:

Lenke til kommentar

Han spiller ikke, han ER spillet. Han er en hybridmenneske som har blir koblet til BF2-serveren med elektroder direkte koblet oppmot nervesystemet hans. Han får mat igjennom tube og det forekommer ikke restavfall pga 100% energiforbruk. Hans WASD består av titanium og fingertuppen har intergrert optikk sensor. Skjermen består av to 1,5mm bildebrikke satt rett på hornhinnen og gir en 180 graders vertikal syn. Hardwarespesifikasjonene er hemmelig men jeg aner en 8xSLI 7800 og nitrogenavkjølt system under panseret (eller ribbena i dette tilfelde)

 

..enten er Markaren dette eller en gutt som ikke har sett sola i sommer :lol:

Lenke til kommentar
Han spiller ikke, han ER spillet. Han er en hybridmenneske som har blir koblet til BF2-serveren med elektroder direkte koblet oppmot nervesystemet hans. Han får mat igjennom tube og det forekommer ikke restavfall pga 100% energiforbruk. Hans WASD består av titanium og fingertuppen har intergrert optikk sensor. Skjermen består av to 1,5mm bildebrikke satt rett på hornhinnen og gir en 180 graders vertikal syn. Hardwarespesifikasjonene er hemmelig men jeg aner en 8xSLI 7800 og nitrogenavkjølt system under panseret (eller ribbena i dette tilfelde)

 

..enten er Markaren dette eller en gutt som ikke har sett sola i sommer :lol:

:!: :!:

 

Har fått sol ja..... Kjøpte meg Okley eyewear, "the best sun protection on earth"

en dag :love:

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Han spiller ikke, han ER spillet. Han er en hybridmenneske som har blir koblet til BF2-serveren med elektroder direkte koblet oppmot nervesystemet hans. Han får mat igjennom tube og det forekommer ikke restavfall pga 100% energiforbruk. Hans WASD består av titanium og fingertuppen har intergrert optikk sensor. Skjermen består av to 1,5mm bildebrikke satt rett på hornhinnen og gir en 180 graders vertikal syn. Hardwarespesifikasjonene er hemmelig men jeg aner en 8xSLI 7800 og nitrogenavkjølt system under panseret (eller ribbena i dette tilfelde)

 

..enten er Markaren dette eller en gutt som ikke har sett sola i sommer :lol:

Markaren har da spilt ca. 3 t gjennomsnittlig hver dag siden han enlista den 10. juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...