Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

:D

 

vet at man ikke skal jukse osv.. men jeg gidder ikke løpe rundt i times vis med en lite barber høvel for å prøve å slakte en soper som gjemmer seg oppi ett tårn elns.. andre medaljer fikkser jeg seff på skikkelig vis :)

 

bruker aldri kniven uansett.. kun hvis det er nærkamp og jeg går tom for ammo på pistol og main gun.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fiksa kniv medaljen igår også.. var riktignok arrangert mellom meg og fetteren min men det var deilig å få det overstått uansett :)

5705673[/snapback]

Tsk tsk... :nei:

 

Kan ikke smake like bra med stats-padding som med the real thing. Å jobbe meg fair and square frem til knife-baden var det feteste adrenalinrushet jeg har opplevd i bf2 :tease:

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg expert knife badge bare var gøy jeg :love:

Ingenting er som å ta en hel gjeng med kniv.

 

Bare husk at det er et spill, og at det skal være gøy da :)

5709053[/snapback]

Enig, det er gøy å ta badger. Morsommere enn å løpe rundt og skyte alle.

5710141[/snapback]

 

 

nope.. M16 er MYE morsomere enn kniv o.l.

 

føler virkelig at M16 er undervurdert :dontgetit::no:

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg expert knife badge bare var gøy jeg :love:

Ingenting er som å ta en hel gjeng med kniv.

 

Bare husk at det er et spill, og at det skal være gøy da :)

5709053[/snapback]

Enig, det er gøy å ta badger. Morsommere enn å løpe rundt og skyte alle.

5710141[/snapback]

 

 

nope.. M16 er MYE morsomere enn kniv o.l.

 

føler virkelig at M16 er undervurdert :dontgetit::no:

5710272[/snapback]

Jeg fikser virkelig ikke M16, har dermed et stort problem i clanmatcher som USA :hm:

Jaja, USAs assualt rifle er for meg SAW. :p

Lenke til kommentar

ill give you a course :D neida.. er lett nok men den er grenseløst irriterende når du først begynner å misse :/ hadde idag fire kjappe kills rett etterverandre på mastuur med m16.. en stygg pkm whore, en med l96a1 og ett par random medic/assult.

 

alle fire kom løpende over plassen på backyard der jeg lå med assult og plaffa. traff han første 1 gang i magen og to i hodet (har den ulempen at du gjerne trenger 2 HS for kil denne her..)

han faller død om mens medic febrilsk prøver å komme seg bak ett gjerde. ueheldigvis for han har jeg alltid vert god på kills igjennom gjerder (blikk gjerder altså.. ikke sånn ståltråd greie) og tok han ut med ett par burst. etter at medic er falt er det stort sett rett frem og jeg stormer akkurat tidsnok til at en T90 kjørte forbi uten å merke meg. derreter kom han ene assult duden stormene fram med en F2000 mens jeg ladet.. mista hele livet untatt 2 streker av en GL før jeg var ferdig ladet.. siden jeg beveget meg tok det 3 burst før han døde.. så var det han siste sniper duden som tydeligvis hadde no problemer elns (AFK?) som jeg tok med ett tillfredstillende nakkeskudd :)

 

EDIT!! hadde en runde på Karkand med Assult (ak 101 pluss random kits som ble plukket opp ettersom je gikk tom for ammo) som endte sånn:

post-84679-1141760848_thumb.jpg

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

LoRdGaY er ett nick jeg alltid har brukt i BF.. siden 1942. startet med at en venn av meg byttet nicket mitt mens han spilte og jeg ettervert ble kjent som lorgay på de serverene jeg spilte på.. byttet tilbake også men det passet liksom ikke det gammle nicket :/ derreter har det vert LoRdGaY rest of the time..

 

har flere nice runder hvor jeg ikke har brukt Armor.. noen er jo seff med fly men en jeg er ganske fornøyd med er denne:

 

skal innrømme at jeg brukte fly, men det som er morsomt var et det ikke var jeg som fløy :D LGM er utrolig digg!! selv om du ikke får lock er det fortsatt store muligheter for kill.

 

en gang i den runden var jeg så heldig å treffe brua over damen rettfør en APC og to DPV kom kjørende. bro gikk til he*vete og alle tre falt i en sikker død :D fikk ingen poeng for det men ufatelig gøy å se på xD

post-84679-1141764356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
nice, men det som var morsomt var at jeg ikke gikk in for det i dethele tatt. lå på hotel roof på mashtuur med full squad og to hissige MEC snipere på en på fjellet bak hotel der xD

5728032[/snapback]

Eg gjekk heller ikkje inn for det...hadde nettopp fått spelet og spelte på kubra dam som co-pilot i heli. Hadde litt erfaring, sidan eg hadde spelt demoen ein del da. Piloten var god. :D Visste ikkje om korleis eg skulle få ribbonane heller da så.. ;)

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...