Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, om det ligger en sniper nisse på hangar skipet så har ikke det så veldig mye å si på gameplay.

 

Er jo ikke akkurat veldig vanskelig å knerte 1-2 karer som ligger å camper da.

 

Hvis laget jeg er på har alle flag er det rett til main base og bombe dritten ut av de. :p

Lenke til kommentar

Siden de faktisk har lagt opp til at de basene skal angripes (UAV arty scan) så er det egentlig ingen grunn til å klage.

 

Om folk velger å bruke helikopter, specops, fly så er de nødt til å angripe de basene.

 

Og med litt samarbeid så er det jo ikke no stress å drepe de.. Men det er vel kansje problemet..

Lenke til kommentar
' date='20/07/2005 : 11:58'] kan jo ikke kalle det spawn rape da... er jo bare å kaste en granat opp på nissene.

Jaha..? Hvis jeg raper et spawnpunkt med en tanks, så er det også greit fordi den kan tas med anti-tank? Hva med artillery? Det varer jo bare noen få sekunder om gangen, det kan vel ikke være så farlig?

 

Det spiller ingen rolle om det er infanteri eller tyngre skyts, prinsippet gjelder uansett. Interessant å registrere at du og enkelte andre ikke syns det er noe problem. Håper at dere ikke spiller på battefield.no.

Lenke til kommentar
Er det en bra ting å få Purple Heart?

Jeg tenke siden du må dø 20 ganger og ikke drepe mer en 5 spillere :p

Hehe...nei..jeg jobbet hardt for den...er ikke så lett å få 5-20 faktisk..besides..når en prøver å få knife og pistol badgene er det egentlig fort gjort.. :p

Endret av McCoy
Lenke til kommentar
liker ikke folk som spiller med mål å få den og den medaljen! Medaljer og badges skal fåes fortjent!

 

Menmen..

 

Nå hadde jeg allerede fortjent det på den forrige kontoen min da, men måtte jo få på clantagen og da var det å starte på scratch igjen..ergo så gikk jeg litt inn for å få de på nytt

 

Men om du skal få feks pistolbadgen så må en jo dra frem pistolen da, og når en har greid 7kills på en runde med pistolen og i tillegg greid å skaffe seg purple heart isamme slengen fordi ikke så mange vil ha western showdown med meg og heller pumper meg full med riflebly istedet så er vel den fortjent vel? eller er det bare jeg som ikke bruker kniv og pistol aktivt? ;)

 

**kos&klem**

 

Edit: Og det finnes vel verre folk i bf2 enn oss som liker glassperler og ildvann?

Endret av McCoy
Lenke til kommentar
....Og John Kerry fikk tre (purpel heart):!:

John Kerry drepte 5 og ble drept 20 ganger...??? hmm... han ser rimelig levende ut han

 

:tease:

I det såkalte "real life", så får man vel Purple Heart for å ha blitt såret i aktiv krigstjeneste... Du slipper å dø, i alle fall 5 ganger.

 

Edit:

The PURPLE HEART is awarded to members of the armed forces of the U.S. who are wounded by an instrument of war in the hands of the enemy and posthumously to the next of kin in the name of those who are killed in action or die of wounds received in action. It is specifically a combat decoration.

 

- www.purpleheart.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...