Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

,05/07/2005 : 17:12] Mine medaljer og stash :p

Sa¤#n!!!! Du er jo bedre enn meg :whistle:

 

QUOTE (chokke @ 05/07/2005 : 16:15)

hvorfor har de *?

 

 

Fordi der står to rank grader der, men dei er egentlig like, men det er uvisst hvordan dei vil bli brukt..

Eller noe sånt..?

hmm, det skal egentlig ikke så mye til for å være bedre enn deg, jeg la netopp merke til at du har sittet 10 timer i tanks og mesteparten av dine kills var fra tanks. Det er ganske noobete å spille med tanks hele tiden. Dritlett å få kills da.

 

Men det rankingsystemet suger, Det registrer ikke litt en gang alt du gjør. Jeg fikk Basic knife combat i dag, men den har ikke blitt registrert, men awards eg har fått etter den har blitt registrert. Jeg har også merket at jeg har mistet et par gullmedaljer, + at jeg fikk Purple hearth :blush: medaljen for mange dager siden, men den har aldri blitt registrert.

det er ikke mye noobete å kun sitte i tanks. Spesielt for klan spillere så er det vikig å spesialisere seg på enkelte ting å da er det jo perkfekt at han spesialisere seg på tanks siden det ikke er så mange som gjør det fra før.

bedre det enn at han er en av c4 gutta (spec ops...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi der står to rank grader der, men dei er egentlig like, men det er uvisst hvordan dei vil bli brukt..

Eller noe sånt..?

Fordelen med en høy rank, er når du søker om å bli kommander, da vil du automatisk stå foran i køen over de som er i en lavere rank.

 

I tilfelle du lurte på det...

 

Hvor mange kills trenger du for gull i knives?

Hvet at du trenger 70 kills for sølv.

Endret av Selvbyggern
Lenke til kommentar
Fordi der står to rank grader der, men dei er egentlig like, men det er uvisst hvordan dei vil bli brukt..

Eller noe sånt..?

Fordelen med en høy rank, er når du søker om å bli kommander, da vil du automatisk stå foran i køen over de som er i en lavere rank.

 

I tilfelle du lurte på det...

 

Hvor mange kills trenger du for gull i knives?

Hvet at du trenger 70 kills for sølv.

Det var ikke det jeg mente, menmen.

 

Veteran Knife Combat - 60 Kills Total with Knife, 1hr Total Knife use, and then get 7 kills in 1 round to get the badge

 

Har ikke kilder på gull, men tipper på en par timer bruk + Veldig mange kills

 

Men husk at ALLE badgene har basic, veteran og expert.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Her er en ny flott side som viser ALLE medaljene, inkludert basic, veteran og expert badgene!

http://www.totalbf2.com/game/awards/

Men hva vil det si i praksis å: "The Basic Knife Combat Badge is awarded to personnel who have proven themselves with a knife during any period the unit was engaged in active combat."

 

Holder det med å knive en fyr rett ned?

 

Eller "The Veteran Sniper Combat Badge is awarded to sniper personnel who distinguished themselves during any period the unit was engaged in active combat."?

 

Hvor mange må man skyte, hvor lenge må man overleve eller hva skal til for å "distinguished themselves"??

 

Beskrivelsene gir igrunn ingen svar, bare flere spørsmål..

Lenke til kommentar

"The Basic Knife Combat Badge is awarded to personnel who have proven themselves with a knife during any period the unit was engaged in active combat." for å få den må du drepe 7-12 stykker på en runde med kniv

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
"The Basic Knife Combat Badge is awarded to personnel who have proven themselves with a knife during any period the unit was engaged in active combat." for å få den må du drepe 7-12 stykker på en runde med kniv

Basic holder med 7 på en runde, veteran er at du må ha holdt en kniv i 1 time tilsammen, og ha drept 60 stykker tilsammen, også må du deretter drepe 7 stykker på en runde for å få veteran badgen! :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg måtte drepe 10stk med kniv før jeg fikk basic knife combat

Det var rart, for jeg måtte bare drepe 7 for å få Basic (og) veteran pistol bagden!

Og folka på planet battlefield fikk den etter 7 kills?? Så, er du sikker?

 

Valorous Merit Ribbon : Time as Squad Leader = 30 hrs, Time as Squad Member = 30 hrs, Total Teamwork Score = 10,000.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...