Gå til innhold

Red Alert 3 - ønsker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Red Alert 2 er kanskje det spillet jeg har spilt mest opp gjennom årene. Spiller det fremdeles når jeg er på LAn osv. Blir aldri lei det.

Nå som Red Alert 3 er under utvikling tenker jeg veldig på hvordan det kommer til å bli.

Mitt største ønsker er at de beholder "old-school" grafikken som vi ser i Red Alert 1 og 2. Tror ikke red alert serien ville passet inn med 3d grafikk som vi ser i Generals.

Hvilke ønsker har dere til det neste RA spillet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første syns jeg grafikken i Red Alert 2 skiller seg mye fra Red Alert 1, uten at det er noe dumt egentlig. Jeg tror nok ikke at du skal forvente deg nok en 2D motor i 3ern. Det blir nok 3D du, så vi får se hvordan det blir. Uansett, Red Alert 3 er vel langt inn i fremtiden. Gidder ikke fundere på det.

Skrevet

Jeg likte Red alert 1 utrolig godt. likte 2'ern også men når det blir sånn framtids spill så blir spillet dårligere. håper på at RA3 blir i normal tid

Skrevet (endret)

I normal tid? RA 2 foregikk jo i nesten nåtid, bare at man hadde funnet opp masse fete units, våpen og stæsj.

Ønsker meg at RA 3 kommer til å foregå i 2d, men det gjør det ikke, så da ønsker jeg meg en 3dmotor som fungerer bra, ikke noe SAGE altså. 3dmotoren ødelegger for vanvittig masse strategispill.

Edit: Noen herfra som blir med å lage et virtuelt lan og game litt RA 2:yuri's revenge?

Endret av Just_blank26
Skrevet

Som sagt, uenig. For meg er avhenger Red Alert universet av Einsteins chronoteknologi, og Yuri's psykiske innsikt. Vil du ha et realistisk militærspill kan du spille Blitzkrieg, Panzers und zu weiter...

Skrevet
Som sagt, uenig. For meg er avhenger Red Alert universet av Einsteins chronoteknologi, og Yuri's psykiske innsikt. Vil du ha et realistisk militærspill kan du spille Blitzkrieg, Panzers und zu weiter...

har du spilt RA1? der er det lite av "framtids våpen". det er et spill jeg liker

Skrevet

har du spilt RA1? der er det lite av "framtids våpen". det er et spill jeg liker

Jaja, seff. Men jeg liker faktisk RA 2 bedre... Men men... Smaken er som baken... :p

Skrevet

Når meg og vennene mine spilte disablet vi superweapons og så at man fikk IKKE lov å være Yuri laget. Spillet ble mye mere balansert da:P Yuri var overlegen da.

RA2 DeeZire var ganske fet addon og:)

*Miner slave: Can i have a party break?*

Skrevet

Jeg, som flere andre her, ønsker at de beholder 2d grafikken. Jeg klarer ikke å spille strategispill i 3d fordi kameraet aldri kan stoppe og zoome inn og ut, og snurre rundt osv. Jeg blir rett og slett kvalm og ukonsentrert av det. I mine øyne skal en bruke tiden på å tenke, og ikke finne fancy kameravinkler i slike spill.

Skulle jeg ønske meg noe annet i RA-universet så må det være en remake av RA1 med oppdatert\høyoppløselig grafikk.

Skrevet
Skulle jeg ønske meg noe annet i RA-universet så må det være en remake av RA1 med oppdatert\høyoppløselig grafikk.

Der er eg enig med deg. Personlig liker eg slett ikkje slike spill noe spesielt, og i hvertfall ikkje om det er ette reint teknoligi helvete hva våpen angår. Av en eller annen grunn er det Homeworld serien eg har fallt for om går under strategi, men smaken er som baken. :love:

Skrevet
Jeg, som flere andre her, ønsker at de beholder 2d grafikken. Jeg klarer ikke å spille strategispill i 3d fordi kameraet aldri kan stoppe og zoome inn og ut, og snurre rundt osv. Jeg blir rett og slett kvalm og ukonsentrert av det. I mine øyne skal en bruke tiden på å tenke, og ikke finne fancy kameravinkler i slike spill.

Er enig med deg! Jeg klarer ikke 3D Strategi spill. Blir for mye surr med kameravinkler og mindre av det strategiske.

En remake av RA1 med oppdatert\høyoppløslig grafikk hadde vert kult ja. Jeg har så mange gode minner fra RA1 :love:

Jeg håper også det kommer nye Comand & Conquer oppfølgere både i nåtid (C&C) og fremtid (Tiberian Sun)

C&C Generals har jeg aldri likt. Hadde ingenting med det gamle Red Alert eller C&C universet å gjøre. 3D motoren ødela også en hel del :hrm:

Skrevet

Eg vil ha eit spel basert på Soviet\Allies-universet, er alltid det som har vært min favoritt ved Red Alert 1 og 2.

Eg vil ikkje ha eit avansert 3D-spel, men eit som er mulig å spele utan å kunne zoome her og der. I RTS er du kommandanten, og må ha oversikt, så kva i all verden er poenget med å kunne zoome inn så du ser 1 stk bygning? Bortsett frå det reint visuelle ser eg intet poeng.

Eg vil ha filmsnuttar og animerte snuttar, som på Red Alert 2. Som med alle andre C&C-spel må du sjølvsagt kunne bygge så mange enheter du måtte ønske.

Til dei som har eit godt auge for Red Alert 2: Prøvd Cannis Rabidus' mod Balance of Power (google den, gidder ikkje finne link). Ein gjennomført og digg modifikasjon.

Generals var for min del ein stor skuffelse etter mangfoldige år med Red Alert og Red Alert 2.

Skrevet

Ønsker om Red Alert 3? At EA skal holde fingrene borte på all mulig måte og la Westwood ta seg av jobben. Ren ønsketenking, vet det, men er lov å ønske.

Håper bare at det ikke blir en Generals klone. Generals er så langt fra C&C som det går ann, faktisk alt som C&C ikke er er Generals. Håper det blir en Red Alert 2 aktig spill med genial story, genial styre system og morsomme, ordentlige filmer mellom. Ikke de idiotiske nyhets filmene som Generals hadde.

Skrevet
Ønsker om Red Alert 3? At EA skal holde fingrene borte på all mulig måte og la Westwood ta seg av jobben. Ren ønsketenking, vet det, men er lov å ønske.

Håper bare at det ikke blir en Generals klone. Generals er så langt fra C&C som det går ann, faktisk alt som C&C ikke er er Generals. Håper det blir en Red Alert 2 aktig spill med genial story, genial styre system og morsomme, ordentlige filmer mellom. Ikke de idiotiske nyhets filmene som Generals hadde.

Generals gadd eg ikkje prøve en gang ;)

Skrevet (endret)

Har du ikke hørt? Westwood eksisterer ikke lengre

There is only EA...

Endret av MrLee
Skrevet

Westwood gutta jobber vel i et annet firma jeg ikke husker navnet på.

de holder på med et rts spill av star wars. EA har vel rettighetene til C&C (desverre!)

Skrevet

petroglyphgames heter folkene fra westwood nå. Håper at de klarer å holde på RA-sjelen selv med 3D-motoren de skal bruke... 3D har ødelagt mange RTS spill, generals skuffet virkelig.

RA2: Yuri's Revenge mener jeg at forsatt er det gøyeste online strategispillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...