Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 er mest forundret over at du traff og til og med drepte noen med saw'en vel, artillery har jo en sinke på 15-20 sek og når du angir et punkt, så er det heller ikke uvanlig at man går rundt og dreper en eller annen fiende mens artillery bomber et annet sted..
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 er mest forundret over at du traff og til og med drepte noen med saw'en vel, artillery har jo en sinke på 15-20 sek og når du angir et punkt, så er det heller ikke uvanlig at man går rundt og dreper en eller annen fiende mens artillery bomber et annet sted.. Vel, jeg var der jeg satte artilleryet skulle bombe.. Jeg bare tar ut resten som artilleryet ikke dreper med maskingunnern min Også kan jeg ta over flagget sammtidig.
HDD09 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 eg er medic. så stuper det ein enemy helikopter mot meg. når den er nerme nok sprayer eg. dreper begge som sitter i den da har eg gjort 2 gonger, lika sjokka kver gong..
CHB3 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) du kan ikke drepe piloten med medic våpnet faktisk, så det der var litt merkelig Endret 6. juli 2005 av CHB3
HDD09 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 du kan ikke drepe piloten med medic våpnet faktisk, så det der var litt merkelig eg glemte å sei at helikoptere exploderte sorry mi feil
chokke Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 eg er medic. så stuper det ein enemy helikopter mot meg. når den er nerme nok sprayer eg. dreper begge som sitter i den da har eg gjort 2 gonger, lika sjokka kver gong.. men når restene av helikopteret ekspolderer og dreper 2 på laget ditt og de teller som teamkills for deg er noe feil, ja det har skjedd....
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 kan man drepe føreren av div kjøretøy?! Uten å ta ut hele kjøretøyet?
P-in-P Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 På demobrettet: Det øverste spawnpointet til MEC så er det en liten avluke med noen rør, pluss en stige opp på taket. Jeg kom fra ved flagget sånn ca. flyger forbi åpningen og ser 4 stk, fyrer løs (og tar en), og mens jeg ennå springer tar frem en granat og kaster inn (tar en til), switcher til pistol hopper inn og tar den tredje og switcher tilbake til primary, reloader og tar den siste som er på tur opp stigen
Steina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 (endret) På demobrettet: (1vs1) Jeg var commander, og lå i en busk nedenfor hotellet, og så på satelitt at sniperen som satt på taket av hotellet så mot meg.. så jeg sa i chatten "BAK DEG", så snudde han seg og så den andre veien.. det så jeg på satelitten, så jeg sprang opp fra busken og til stigen.. klatret forsiktig opp der mens jeg så på satelitten med gjevne mellomrom, og når han så vekk, gikk jeg opp og tok frem kniven og *zapp* Endret 7. juli 2005 av Steina
Torjus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 kan man drepe føreren av div kjøretøy?! Uten å ta ut hele kjøretøyet? Ja
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Dagens: 5 stk etter hverandre med pistol = pistol badget eller hva det heter
Vt-iversen Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det er mye moro man kan gjøre med c4 som spec-ops, Min favoritt er å plante 3 stk. c4 på fronten av en buggy, finne fram detonatoren og kjøre mot fiendens base. møter du et fientlig kjøretøy hopper du ut 30 meter før du treffer. buggyen vil rulle fram og stå inntil tanksen etc. idet du detonerer c4'en. denne typen bombing er morsomst når du slipper unna i live. ^^ men det morsomste jeg har gjort tror jeg må være da jeg snek meg ombord på USMC's hangarskip, satte meg inn i black hawken lengst ute på rullebanen ved et av minigunsene som sitter inni. der satt jeg og pepra i filler et titalls fiender og helikoptere får de nådde fram og fikk tatt meg.
monzilla Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 jeg syntes det er artig å legge ut "feller" for folk. Jeg kjører inn i et hett område med et tungt kjøretøy fullt i C4, hopper ut og løper som faen. så ser jeg at FI tar kjøretøyet for å kjøre etter meg, og da sprenger jeg det til helvete. Heheh Beste kills var da jeg tok 3 MEC inni et rom på 1 hagleskudd.
Markaren Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Dagens: 5 stk etter hverandre med pistol = pistol badget eller hva det heter 7 på en runde mener du vel Jeg har veteran pistol badge.. Ædda bædda Endret 12. juli 2005 av Markaren
SvennAndre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er mye moro man kan gjøre med c4 som spec-ops,Min favoritt er å plante 3 stk. c4 på fronten av en buggy, finne fram detonatoren og kjøre mot fiendens base. møter du et fientlig kjøretøy hopper du ut 30 meter før du treffer. buggyen vil rulle fram og stå inntil tanksen etc. idet du detonerer c4'en. denne typen bombing er morsomst når du slipper unna i live. ^^ men det morsomste jeg har gjort tror jeg må være da jeg snek meg ombord på USMC's hangarskip, satte meg inn i black hawken lengst ute på rullebanen ved et av minigunsene som sitter inni. der satt jeg og pepra i filler et titalls fiender og helikoptere får de nådde fram og fikk tatt meg. Haha, det hørtes morsomt ut! *prøve*
Goliath Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er mye moro man kan gjøre med c4 som spec-ops,Min favoritt er å plante 3 stk. c4 på fronten av en buggy, finne fram detonatoren og kjøre mot fiendens base. møter du et fientlig kjøretøy hopper du ut 30 meter før du treffer. buggyen vil rulle fram og stå inntil tanksen etc. idet du detonerer c4'en. denne typen bombing er morsomst når du slipper unna i live. ^^ Oppskriften til massiv, treffsikker bombe: - Bli Specs-Ops og få en kompis til å bli det samme - Få alle C4'ene klistret på en buggy - Sitt i buggyen og kjør inn i fiendenes leier - Få kompisen din til å detonere buggy'en ..BoOm!! massiv bombe, plenty kills, forgive kompis inv_biggrin.gif (inspirert av irakere) Syntes denne metoden er litt kulere å utføre. Ja, du mister et liv men faan så gøy..
r0zie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 skadet jetfly som fløy over i full fart, knertet han med assault sin granatkaster i ren refleks aim, det var kos det (og übergull)
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 På srike of karkland bana, så var vi i MEC presset bak til mainbasen vår. Derfra skulle jeg hoppe ut for muren, da en vennlig tanks med passasjer kom rullende nedenfor meg. Jeg landa på tanksen, tanksen eksploderte, jeg dødde + at jeg ble straffa for to teamkills!!!! Hvordan??? Det lurer jeg også på!
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg var på Gulf of Oman, greide å drepe en chopper med tank kanon Men så greier selvsagt en anti-tanker å hoppe opp bak meg og skyte meg to ganger Glemte nesten å nevne den gangen jeg var sniper, lå oppå et tak, en hel fiendtlig squad går i en klump under meg, kaster Claymore rett foran dem.....Boom< Rimelig sikker kill det Endret 13. juli 2005 av kenneth11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå