Torjus Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 arti å løpe til en enemy tanks, sette på en C4, løpe og le mens man fikler opp spreningsknappen og trykker på avstand Skulle akkurat til å skrive det. Er så moro, pga de ser deg ikke :!: Plutslig, BOOOM!
lolindirelensar Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) ett annet morsomt kill jeg hadde var når jeg styrte en AT-rakett over en mur, forbi et tre, og rett in i en fiendtlig tank! Endret 29. juni 2005 av lolindirelensar
©-Man Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er ikke mitt beste kill, men var litt morsomt. Stod inne i en bygning og så ut vinduet, plutselig hopper det en kar frem og begynner å pepre løs på meg med maskingevær (jeg var mekaniker og stod med hagle). Ett skudd og han lå på bakken. Det viste seg at dette var en lagkamerat, får litt hetta når en person plutselig dukker opp og peprer løs en Er litt kjipt å få straff for teamkill når han begynte å fyre løs på meg først, men men... Var nå litt morro i etterkant synes nå jeg
edge Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) litt gøy en gang på demoen.. Det kom et fientlig(MEC) helikopter mot meg, og prøvde å kjøre på meg, så jeg pælma en c4 på han og tok med meg i døden.. litt gøy EDIT- Husker en gang når comanderen slapp atilleribomber på meg Endret 29. juni 2005 av Marc91
juleribba Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg snipa en tanksfører på demoen fra ca 100 meters hold. Gull? JA!
Nighte Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg fløy raskt skrått nedover med attack helikopter og skulle ta en tanks og 2 menn ved siden av. Avfyrte mine raketter helt til alle var utryddet, og var da så nær bakken med så stor fart at det ble en halsbrekkende oppover snu, der det var en bakke rett bak tanksen, som jeg måtte over. Jeg tar og trekker alt jeg kan oppover, og klarer bakken såvidt med litt klaring såvidt. Føltes som en av de actionfilmene med helikopter-action Andrepiloten ble livredd Dette gjentok seg forresten, kun med andre fiender...lurer på om det har noe med angrep-stilen min å gjøre Endret 29. juni 2005 av AciD18
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 På demoen, da jeg gjemte meg på skipet til USA. Jeg hadde "plantet" C4 på ett fly og satt oppe ved radaren, da piloten lettet..... BANG! Ikke var det så bra, men jaggu var det morsomt Gjør det hele tiden..meget morsomt
HDD09 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 løpt i ein folkemegne og skytevilt, og alle døde var heldig da, og herlig, var runt 6 styk
Nighte Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 La meg på et tårn midt oppi en kinesisk base med klar sikt til alle kanter. Var oppi 17 kills før jeg døde Sniper-medalje ble det også =)
Goliath Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Oppskriften til massiv, treffsikker bombe: - Bli Specs-Ops og få en kompis til å bli det samme - Få alle C4'ene klistret på en buggy - Sitt i buggyen og kjør inn i fiendenes leier - Få kompisen din til å detonere buggy'en ..BoOm!! massiv bombe, plenty kills, forgive kompis (inspirert av irakere)
Markaren Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Oppskriften til massiv, treffsikker bombe: - Bli Specs-Ops og få en kompis til å bli det samme - Få alle C4'ene klistret på en buggy - Sitt i buggyen og kjør inn i fiendenes leier - Få kompisen din til å detonere buggy'en ..BoOm!! massiv bombe, plenty kills, forgive kompis (inspirert av irakere) Haha, det er alltid like morsomt å se på de som gjør det. Litt tøft når det er USMC folk som gjør det Siden dei liksom skal bekjempe terrorister.. ISLAMABAD HER KOMMER JEG!! Endret 30. juni 2005 av Markaren
anon12234 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) skyte helikopter med tanks Endret 2. juli 2005 av Henrik2k
Steina Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Litt stolt over denne jeg: Edit: Jeg syntes ikke bildet var noe stort, men så kjører sikkert ikke alle samme oppløsning som meg i da.. Forminskert etter überGoliath's ønske. Endret 6. juli 2005 av Steina
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 hadde vært fint om du minska bildet! Å drepe "mange" med artillery er jo ikke uvanlig
chokke Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 artillery kan brenne . er jo sååå stort å sette en artillery i spawnen til fiendene....
Standish Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 er mest forundret over at du traff og til og med drepte noen med saw'en
Netro Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Oppskriften til massiv, treffsikker bombe: - Bli Specs-Ops og få en kompis til å bli det samme - Få alle C4'ene klistret på en buggy - Sitt i buggyen og kjør inn i fiendenes leier - Få kompisen din til å detonere buggy'en ..BoOm!! massiv bombe, plenty kills, forgive kompis (inspirert av irakere) Hehehe, selvmordsbomber med andre ord. :!: Det MÅ bare prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå