Gå til innhold

Jeg savner warcraft :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

første gangen jeg spilte WoW var den beste gangen. 2 uker med US open var det. var totalt noob og brukte de 2 ukene til å bli lvl20. fyfaen det var genialt.

nu har jeg 2 lvl60 chars og pawna uendelig mange noobs. er jævlig slapt for tiden i WoW for meg.. er bare logga inn der.. tabber ned WoW og snakker med horde på IRC og surfer nette osv... tabber inn i WoW spiller litt også tabber ut igjen...

jeg savner "gamle dager" da jeg og kompisene mine lvla opp når retail kom. våres første PvP opplevelse på servern osv. skapte erkefiender and whatnot.

er jævlig slapt på 60...

Skrevet (endret)
......jeg ække noe nerd eller noe......

hihi.......

tror ikke dette er stedet du trenger å nekte for at du er nerd....

Endret av Champ
Skrevet
første gangen jeg spilte WoW var den beste gangen. 2 uker med US open var det. var totalt noob og brukte de 2 ukene til å bli lvl20. fyfaen det var genialt.

nu har jeg 2 lvl60 chars og pawna uendelig mange noobs. er jævlig slapt for tiden i WoW for meg.. er bare logga inn der.. tabber ned WoW og snakker med horde på IRC og surfer nette osv... tabber inn i WoW spiller litt også tabber ut igjen...

jeg savner "gamle dager" da jeg og kompisene mine lvla opp når retail kom. våres første PvP opplevelse på servern osv. skapte erkefiender and whatnot.

er jævlig slapt på 60...

Er vel ikke uten grunn at 95% av alle i orgrimmar er level 60 som bare dasser rundt :!:

Battlegrounds gjorde spillet mye bedre da, og når det kommer nye high-level instancer kan det blir bra ;)

Skrevet

Har en masse kompiser som jeg stoler på IRL å vi spiller på hverandres char'er.. Alle lv 60, men man får prøvd mer av spillet. :)

Skrevet

Ja, da har jeg sluttet å spille WoW. Har ikke spillt på to dager nå, og kommer bare til å være med guilden i MC o.s.v når det er. Tenker at det er sunt å spille noe annet har jo tross alt holdt på i et kjør siden 11. Februar.

I går kveld når jeg ikke fikk sove, så startet jeg FF7 på nyy enda en gang og er nå i den borgen hvor man skal forsvare ;) ganske artig spill det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...