Gå til innhold

Kan ikke den jævla frosken dø?


embark

Liker du Jamba-frosken  

517 stemmer

  1. 1. Liker du Jamba-frosken

    • Ja, jeg elsker den
      33
    • Ja, jeg liker den litt
      14
    • Nøytral / Bryr meg ikke / Vet ikke
      50
    • Nei, jeg missliker den litt
      45
    • Nei, jeg hater den
      337
    • Hva er "jamba-frosken" for noe?
      36


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater frosken, men lyden den lager er kul. Den fantes for 3-4 år siden, man kunne ringe et nummer som kosta 1 kr. minuttet elns, hvor man kunne høre lyden om og om igjen. ^^

Jeg husker det, fikk en sms om at "kompisen" min hadde kjøpt seg ny moped, så kunne jeg ringe et nummer, så fikk jeg høre den..

Lenke til kommentar

Så jambafrosken har altså penis :S jaja... Syntes det er rart at de skal melke jambafrosken sitt varemerke så de grader! at de lager pc spill av det... det er med jambafrosken som med allt annet... blir det brukt for mye går man lei! eks: o-zone (bandet som alle elsket og hatet)

 

PLZ! jambafrosken er 1337! Nerf Jambafrosken plz!!

 

<Nudle>

Lenke til kommentar

Da er vi nesten i mål, hvis bare alle på forumet er saå generøse som oss, kan vi kjøpe en skikelig bra sniper+kontakter, i tilleg til reisen og hotell. :p

 

edit: Hvis absolutt alle er så generøse som ulf har vi 351725 kr, da kan vi også leie en plass et eller annet sted og kjøpe grillmat+masse griller, og seff noe drikkevarer og ha en gigantisk grillfest! :w00t:

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Da er vi nesten i mål, hvis bare alle på forumet er saå generøse som oss, kan vi kjøpe en skikelig bra sniper+kontakter, i tilleg til reisen og hotell. :p

 

edit: Hvis absolutt alle er så generøse som ulf har vi 351725 kr, da kan vi også leie en plass et eller annet sted og kjøpe grillmat+masse griller, og seff noe drikkevarer og ha en gigantisk grillfest! :w00t:

Jeg er med! :w00t: Og jeg har hele 40 disponible kroner!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...