Gå til innhold

En bok om Linux - medforfattere og innspill ønsket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De ligger under en kategori som kalles "Debian-baserte distribusjoner", men det er et eget kapittel om Debian, Mepis og Ubuntu. Håper det besvarte spørsmålet. :)

Takker for svar. Så ikke på hovedsiden der underdistroene til Debian og Red Hat er merket før jeg hadde postet. ;)

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Siden det har gått litt tid siden min forrige post tar jeg sjansen og poster dobbelt: Hadde det vært en idé med en dedikert IRC-kanal for dette prosjektet? Vil ikke tro at alle sjekker diskusjonssiden på wikibooks veldig ofte, og på en IRC-kanal kunne man også spurt korte spørsmål som ikke er verd en plass på diskusjonssiden eller som haster.

Endret av Gimper
Lenke til kommentar
Det er satt opp mailliste, holder ikke det?

Maillisten har samme problem som diskusjonssiden på wikibooks, den fungerer ikke raskt nok. På IRC får man meldingen med en gang og man kan svare med en gang. Alt styret med mail blir ungått; på IRC er det så og si ingen delays ved meldingssending og jeg har inntrykk av at IRC blir sjekket oftere enn en mailingliste. Mener heller ikke at lengre diskusjoner skal bli flyttet til IRC.

 

Uansett har jeg satt opp en IRC-kanal på FreeNode: #linuxboken. Hvis det er en dårlig idé er det jo bare å la være å bruke den. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...