Gå til innhold

1.6 patchnotes muligens leaked


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh gud forby! Diskutere LEKKET informasjon?! Våre sarte barnesjeler kan jo bli korruptert av slike forkastelige forsøk på desinformasjon.

 

/sarkasme av

 

Synes dette er litt morsomt jeg. Kanskje Blizzard vil forby all slik diskusjon på sine forum, men å begynne å sensurere slik diskusjon HER er helt på trynet.

 

Dette er jo ikke akkurat israelske atomhemmeligheter vi diskuterer...

Lenke til kommentar

Det er vel ikke sånn at warriors (og warlocks) får en gratis respecc når som helst, men at talent tree er helt tomt når vi logger på etter patch.

Det vil faktisk koste meg penger, siden jeg har en god talent spec nå, og må kjøpe spells om igjen hver gang jeg respeccer... :(

Lenke til kommentar
Asså. Warrior lukta jaffal pillråttent. Talent wipe må jo gi ramaskrik fra andre klasser?

Er det noen som fortjener en gratis respec så er det warrior. Talentene blir jo forandret omtrent etter hver patch, og nevn EN annen klasse som må respecce hver gang de bytter main-våpen? Har du axe-spes. og looter en dritbra epic-polearm f.eks må du respecce til polearm-spesialisation for ikke å miste 5% critsjanse. Det blir en del respec av slikt.

Lenke til kommentar
hmmm...er Warlock selv, og hvis de sakene er sant...gleder meg til Juli.. :)

 

(eller no)

Synes ikke det var så mye å rope hurra for. Det var nå warlock-klassen skulle få oppmerksomhet. Hva gjør de? Prøver å overbevise flere om å gå demonology (hvilket mange av oss er lite interessert i), men overser fullstendig de store temaene og problemene. Hva med soulshards? Hva med mangel på fungerende defansive egenskaper i PvP? Hva med debuffgrensa på 8 debuffs, som gjør at en warlock ikke yter i nærheten av maks i raids? Hva med alle bugs på flere av talentene? - Ignorert, igjen.

 

En liten nerf til Will of the Forsaken er på sin plass, og kan gjøre det til mindre frustrerende å kjempe mot undeads, riktignok.

 

Jeg synes patchnotes ser troverdig ut, dessverre.

Lenke til kommentar
hmmm...er Warlock selv, og hvis de sakene er sant...gleder meg til Juli.. :)

 

(eller no)

Synes ikke det var så mye å rope hurra for. Det var nå warlock-klassen skulle få oppmerksomhet. Hva gjør de? Prøver å overbevise flere om å gå demonology (hvilket mange av oss er lite interessert i), men overser fullstendig de store temaene og problemene. Hva med soulshards? Hva med mangel på fungerende defansive egenskaper i PvP? Hva med debuffgrensa på 8 debuffs, som gjør at en warlock ikke yter i nærheten av maks i raids? Hva med alle bugs på flere av talentene? - Ignorert, igjen.

 

En liten nerf til Will of the Forsaken er på sin plass, og kan gjøre det til mindre frustrerende å kjempe mot undeads, riktignok.

 

Jeg synes patchnotes ser troverdig ut, dessverre.

Disse såkalte "leaked patchnotes" har blitt diskutert opp og ned, frem og tilbake på diverse foraer, og det man henger seg opp i ligger under Warlock...

 

"Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. Is now a tier 4 talent and is a prerequisite for the new Master Demonologist talent." 
Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. It now requires the Master Demonologist talent.

 

Her må man altså HA Unholy Power for å få Master Demonologist, men Unholy Power krever at man har Master Demonologist.

Selvmotsigelse? Ja..

Lenke til kommentar
"Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. Is now a tier 4 talent and is a prerequisite for the new Master Demonologist talent." 
Unholy Power - No longer requires the Fel Stamina talent. It now requires the Master Demonologist talent.

 

Her må man altså HA Unholy Power for å få Master Demonologist, men Unholy Power krever at man har Master Demonologist.

Selvmotsigelse? Ja..

Ja, jeg har sett det der. Men det er sikkert bare en trykkleif. Jeg ser bare ikke hva som forteller folk om det er Blizzard eller noen andre som stod for trykkleifen.

Lenke til kommentar

for ikke sett på denne patch noten jeg

 

dette er hva som kommer opp:

 

Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

 

The error returned was:

 

You do not have permission to view this topic

Lenke til kommentar
for ikke sett på denne patch noten jeg

 

dette er hva som kommer opp:

 

Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

 

The error returned was:

 

You do not have permission to view this topic

Får den samme meldinga her :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...