Gå til innhold

Hvordan bli bedre i CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke skaffe deg klan, herregud. Blir like god av å spille publik.

Men det er du som bestemmer dette. DU må finne ut hva som passer deg best.

 

ZiroN: Du prater mye skit av og til... :p

Du spiller gjerne public i et halv år og deretter prøver du deg på en litt noobklan.

 

Er veldig irriterende å kun ha aim og ikke noe ingameIQ. Flere jeg hadde som try i gamnle klanen hadde DEN aimen, men de visste knapt hva IRC og Ventrilo var og skjønte ikke noe om man sa de skulle holde B2.

 

Tips til å bli bedre:

 

-Man treffer INGENTING når man står i stiger, er i lufta eller løper. (Bare hagle er upåvirket av hopping)

-Ikke kast en flash om du vet at en venn elns er rundt hjørnet.

-Bruk radaren!

-Skyt så bursts på 3 skudd, eller et og ett om du er veldig god og plasserer siktet mitt i hodet på'n hver gang.

-Skyter du bursts, så beveg deg litt mellom hver burst til høyre / venstre for fienden slik at du blir et vanskeligere mål å treffe.

-Tror du det er en fiende bak den veggen? Skyt mot veggen da vel!

-Få deg en klan når du har fått grei aim

 

GL HF

 

EDIT: Jeg har ikke lest noe av hva andre har skrevet her så mye er sikkert repetisjon her ja..

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
-Man treffer INGENTING når man står i stiger, er i lufta eller løper. (Bare hagle er upåvirket av hopping)

Nei, bursten på glock er mye diggere når man hopper.

 

-Tror du det er en fiende bak den veggen? Skyt mot veggen da vel!

Ja, når det kommer til dette. Du kan kun haxe med alle riflene (b4-våpnene), para, og desert eagle.

Lenke til kommentar
-Man treffer INGENTING når man står i stiger, er i lufta eller løper. (Bare hagle er upåvirket av hopping)

Nei, bursten på glock er mye diggere når man hopper.

 

-Tror du det er en fiende bak den veggen? Skyt mot veggen da vel!

Ja, når det kommer til dette. Du kan kun haxe med alle riflene (b4-våpnene), para, og desert eagle.

HE også ^^

Lenke til kommentar
OBS! Her bare skriver jeg alt merkelig jeg kommer på i farten. Mye av dette er ikke fasit, men slik jeg liker å ha det.

 

Første ting du må gjøre for å bli god er å ha rette cvars som:

  • rate
  • cl_cmdrate
  • cl_updaterate
  • fps_max 101

Står disse på default (3500, 30, 30) er det veldig vanskelig å få til noe i det hele tatt. 20000, 101, 101 er å anbefale og kan vel kjøres selv på telenor ADSL linjer.

Kjør i tilfellet 20000, 80, 80 eller 25000, 101, 101.

 

Får inntrykk av at det ikke blir helt rett om man kjører 20k 101 101.

Lenke til kommentar
Når du

har begynt og *treffe*, kan du gjerne laste ned Wallhack for og lære deg hvor

haxe ( skyte gjennom vegger ). OBS. DETTE MÅ DU BARE GJØRE MOT BOTTER!!!!

ville heller ha lastet ned noen "seigjennomveggen" maps. så man slipper å laste ned noe så ufint som en cheat !

 

men gjentar det de fleste har sagt: øving, øving og atter øving :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva som er så galt med Source da? :dontgetit:

Jo takk gjerne... Grunnen til at cs:source er et drittspill er at det rett og slett suger. :yes: Der har du det... Skaff deg heller 1.6 så skal du nok se det blir skills på deg.

Jeg har 1.6 også, men spiller mest Source på grunn av grafikken. Er det beste argumentet du har å komme med at det er et drittspill?

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva som er så galt med Source da? :dontgetit:

Jo takk gjerne... Grunnen til at cs:source er et drittspill er at det rett og slett suger. :yes: Der har du det... Skaff deg heller 1.6 så skal du nok se det blir skills på deg.

Jeg har 1.6 også, men spiller mest Source på grunn av grafikken. Er det beste argumentet du har å komme med at det er et drittspill?

Det er det beste argumentet jeg gidder å bruke tid på å skrive opp nå, kan ingen andre cs:s hatere gi ham et godt argument please? Orker ikke skrive... :nei:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva som er så galt med Source da? :dontgetit:

Jo takk gjerne... Grunnen til at cs:source er et drittspill er at det rett og slett suger. :yes: Der har du det... Skaff deg heller 1.6 så skal du nok se det blir skills på deg.

Jeg har 1.6 også, men spiller mest Source på grunn av grafikken. Er det beste argumentet du har å komme med at det er et drittspill?

1. Når begynnte folk å spille pga grafikk??? GAMEPLAY!

2.I source så er haxing nesten tatt bort. DVS det går ikke ann å skytte gjenom vegger o.l

3.Hitboxene er dårlige.

4.Høy ping.

5.Mapsa er fucka up

6.Våpna er mongo

7.Lav fps med mindre du har en helvetes monster data.

8.Den gode gamle CS Feelinga er borte.

 

De jeg kom på i farta.

 

 

BTW: On topic. Teddy har et godt poeng. Hjelper ikke med god aim hvis du ikke har IQ. IQ er den bare en måte å lære seg og det er å spille mix og clanmatcher.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...