Gå til innhold

Hvordan bli bedre i CS?


Anbefalte innlegg

Helt helt feil, de fleste som spiller CSS er fordi det er morsommt, det bra grafikk men ikke så bra grafikk. Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. CSS Er gøy om du klarer å fjerne det tanken fra hodet ditt som sier at dette er vanlige CS, tenk på det som et helt nytt spill.

Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet.

Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver.

Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms

 

 

Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? :ermm:

Om det er som du sier, så vil skillnivået bli adskillig mye større, motstanden vil bli den samme når alle blir fortere bedre, eneste forskjellen er at mange av de som er gode i cs1.6 ikke vil være gode i source om de ikke øver mye.

 

Virkningen vil være det samme.

 

Og ja jeg vet at random betyr tilfeldig!

Er du stokk teit eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mange forskjellige meninger om dette her. Jeg har prøvd både 1.6 og Source. Personlig liker jeg bedre Source pga grafikken. Videre er det mye kulere å skyte på fienden! Blodet spruter! På 1.6 er det mindre av denne "splatt"-følelsen, men ti ganger bedre sikte og skyte følelse. Jeg spiller også COD. Der er det en elendig skytefølelse, men jeg elsker å spille spillet for det. Er etter min menig like bra som Css og 1.6 versionen. Er det ikke greit å slippe å være så selektiv!? Hvis du har sære klanvenner som bare spiller Css så gjør det meg ingenting så lenge jeg prioriterer COD, 1.6 og CSS like høyt. :p

Lenke til kommentar
Helt helt feil, de fleste som spiller CSS er fordi det er morsommt, det bra grafikk men ikke så bra grafikk. Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. CSS Er gøy om du klarer å fjerne det tanken fra hodet ditt som sier at dette er vanlige CS, tenk på det som et helt nytt spill.

Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet.

Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver.

Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms

 

 

Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? :ermm:

Om det er som du sier, så vil skillnivået bli adskillig mye større, motstanden vil bli den samme når alle blir fortere bedre, eneste forskjellen er at mange av de som er gode i cs1.6 ikke vil være gode i source om de ikke øver mye.

 

Virkningen vil være det samme.

 

Og ja jeg vet at random betyr tilfeldig!

Er du stokk teit eller?

Kan du gi et grunnlag på frekkhetene dine? Takk

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Øving: spill mot botter i begynnelsen sett dem på easy' så de er lette og treffe.

Prøv å ikke spray, skyt ca. 3-4 skudd mot hodet etter hva du liker selv. Når du

har begynt og *treffe*, kan du gjerne laste ned Wallhack for og lære deg hvor

haxe ( skyte gjennom vegger ). OBS.  DETTE MÅ DU BARE GJØRE MOT BOTTER!!

 

Etter du har spilt en dell med botter, og lært deg skyte, haxe og litt team play.

ja da er du 'ready' for en n00b clan :p. Last ned IRC for og søke etter en clan

som er ca like god som deg selv. Etter dette er du på egenhånd.

 

4373475[/snapback]

Høres ut som du forklare noen hvordan man har sex :!: Bare bytt ut noen ord skal du se :)

 

 

Hvis du har penger kan du også ha en enkel handle liste. Eksempel:

Musematte: Steelpad S&S (Brukes av Heaton (NiP's kaptein), en av verdens beste CS spillere)

Mus: MX518 (Så en Muse ranking for FPS spill og denne var andre plass, MX500 var første, men syntes selv 518 har mange andre digge funksjoner)

Tastatur: Logitech G15 (Kanskje ikke helt nødvendig, men det er det beste gaming tastaturet, no doubt)

Finn deg en god stol og ett passende databord og det er bare å spille mye, så har man absoulutt gode muligheter for å bli VELDIG fort god, men du må da passe på å ha veldig lav sensitivitet, som alle de aller beste CS spillere har i verden, regner med at det er det beste da).

Lenke til kommentar

Det beste ville for deg vært å hatt kontakt med / skaffet deg venner som er litt gode fra før. Også spiller du med dem. Siden de er venner er de kanskje så snille at de er villige til å lære deg opp.

 

Det er på denne måten du lærer fort; Spille med og mot gode folk.

 

Det er mest sannsynlig frustrerende for både deg og de du spiller med. Men absolutt en fin måte å lære seg spillet på en kjapp måte. Dette innebærer at du har en viss peiling fra før. Ikke mye, men grunnleggende og teoretisk greie på hva det går ut på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...