Gå til innhold

Hvordan bli bedre i CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skit? :ermm:

 

Men om din definisjon av "god" er å ha syk aim så tar du jævli feil, god det er du når du har aim, godt teamplay, kan maps og taccs... Så STFU PLS?! :p

Skit, skjit, bullshit whatever...

 

Vist man kan mappene, har aimen, har god lyd og en god mus er man redda.

Trenger ikke en jævla klan for å bli god i CS. Man kan ha det like gøy med publik.

 

Og teamplay er det nå uanz...

Lenke til kommentar
Skit? :ermm:

 

Men om din definisjon av "god" er å ha syk aim så tar du jævli feil, god det er du når du har aim, godt teamplay, kan maps og taccs... Så STFU PLS?! :p

Skit, skjit, bullshit whatever...

 

Vist man kan mappene, har aimen, har god lyd og en god mus er man redda.

Trenger ikke en jævla klan for å bli god i CS. Man kan ha det like gøy med publik.

 

Og teamplay er det nå uanz...

Teamplay public? Tror du har missforstått...

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mye dette hjelper, men les litt på denne siden. Der ligger det blant annet noen filmer som viser deg hvordan du "best" kan skyte med f.eks AK47 og M4A1 (colt), i tillegg til tips på steder man kan skyte gjennom vegger på forskjellige maps, en guide til diverse soundtriggers på forskjellige maps og en AWP guide av den svenske progameren walle. :)

 

En ting du absolutt bør lære deg er å bruke lyden riktig.

 

Lykke til, btw! :)

Ingen av videoene funker, bare hvis skjerm :(

Lenke til kommentar
Tro hva du vil...

:roll:

Som en kamerat akkurat sa:

 

"Vel, nå er public sånn ca. 10% av morroa i CS da. Og Publicspillere er ikke halvparten så gode som de som spiller i klan. Trengte en steppiz til en match. Han var total publicspiller. Etter å ha stått stille i 20 sek (skulle stå enda lenger) så hører vi på vt: "Nei, detta gidder jeg ikke lengre." så hopper han rundt, skyter litt og rusher. Dauer selvfølgelig. ergo: Gode klanspillere er bedre CS-spillere =) Fordi CS er et lagspill!"

 

Utifra det du skriver tror jeg at du går under min definisjon av noob, så hold kjeft og les det jeg skriver så kansje du får deg litt skills en gang du og... okai?

 

Edit: "Kameraten" er ingen ringere enn Rampage her på forumet som ble uskyldig utestengt i 7 dager av B|real :nei::mad:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Du trenger ikke skaffe deg klan, herregud. Blir like god av å spille publik.

Men det er du som bestemmer dette. DU må finne ut hva som passer deg best.

 

ZiroN: Du prater mye skit av og til... :p

Tull. Public er bare å springe å skyte folk, null taktikk, og poenget med lagspill forsvinner. (Det er dette sosohal er best på)

 

Spiller du med en klan blir du mye bedre til å sammarbeide med folk + at ting blir litt mindre tilfeldig.

Lenke til kommentar

Ok, du er en liten drittunge som gjør meg jævlig forbanna :angry:

 

Vel, nå er public sånn ca. 10% av morroa i CS da. Og Publicspillere er ikke halvparten så gode som de som spiller i klan.

Dette er fan meg rein bullshit. Det med at det er 10% av morroa er helt opp til hver enkelt.

Og publikspillere kan være 100 ganger bedre en de som spiller i klan.

 

Utifra det du skriver tror jeg at du går under min definisjon av noob, så hold kjeft og les det jeg skriver så kansje du får deg litt skills en gang du og... okai?

Jeg driter i hva din defenisjon av noob er, poenget er at uanz hvor mange klaner du har spillt i og uanz hvor lenge. Skal jeg eie ræva av deg.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mye dette hjelper, men les litt på denne siden. Der ligger det blant annet noen filmer som viser deg hvordan du "best" kan skyte med f.eks AK47 og M4A1 (colt), i tillegg til tips på steder man kan skyte gjennom vegger på forskjellige maps, en guide til diverse soundtriggers på forskjellige maps og en AWP guide av den svenske progameren walle. :)

 

En ting du absolutt bør lære deg er å bruke lyden riktig.

 

Lykke til, btw! :)

Ingen av videoene funker, bare hvis skjerm :(

funker fint her!!

Lenke til kommentar
Utifra det du skriver tror jeg at du går under min definisjon av noob, så hold kjeft og les det jeg skriver så kansje du får deg litt skills en gang du og... okai?

Jeg driter i hva din defenisjon av noob er, poenget er at uanz hvor mange klaner du har spillt i og uanz hvor lenge. Skal jeg eie ræva av deg.

Om du har spilt public i 5 år og han har spilt med klaner i 3 år så blir vel ikke det helt rett? Sier ikke at det er tilfellet, men om det var slik liksom :p

 

Generelt sett så har jo folk som har spilt i klaner mye mer erfaring enn de som bare spiller public. Mye mer motstand i å spille mot en god klan enn å loke public. Og spiller man med god motstand blir man bedre.

Endret av munky
Lenke til kommentar
Ok, du er en liten drittunge som gjør meg jævlig forbanna :angry:

 

Vel, nå er public sånn ca. 10% av morroa i CS da. Og Publicspillere er ikke halvparten så gode som de som spiller i klan.

Dette er fan meg rein bullshit. Det med at det er 10% av morroa er helt opp til hver enkelt.

Og publikspillere kan være 100 ganger bedre en de som spiller i klan.

 

Utifra det du skriver tror jeg at du går under min definisjon av noob, så hold kjeft og les det jeg skriver så kansje du får deg litt skills en gang du og... okai?

Jeg driter i hva din defenisjon av noob er, poenget er at uanz hvor mange klaner du har spillt i og uanz hvor lenge. Skal jeg eie ræva av deg.

First of all, jeg er et år yngre enn deg... Numbah two, fins ikke en eneste public spiller som er bedre enn de beste "clan spillerne". Og for det tredje så tar jeg gjerne imot utfordringa di, men på en betingelse, gidder ikke bare spille på aim i og med jeg argumenterer at clan spillere er bedre enn pub hoes. Så saml deg en gjeng med jevngode spillere så gjør jeg det samme så kan vi ta en match, vi to skal være tacc ledere... GL til deg!

Lenke til kommentar
Jeg driter i hva din defenisjon av noob er, poenget er at uanz hvor mange klaner du har spillt i og uanz hvor lenge. Skal jeg eie ræva av deg.

1on1?

Er med på det og, tenkte jo ikke på at det er stress for newtern å lære seg B1 og B2 på så kort tid. Dessuten må han jo legge inn vt også! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...