Gå til innhold

Hvordan bli bedre i CS?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har nettopp begynt å spille CS og sliter veldig med at jeg blir drept av folk som har spilt lenger enn meg og er bedre. Jeg skjønner at trening er det som skal til, men finnes det triks som kan gjøre meg bedre? Har allerede lært at man ikke skal springe mens man skyter. Er det flere triks jeg bør lære meg?

 

Håper noen vil dele litt med meg :)

 

 

Mvh

Luzifer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor mye dette hjelper, men les litt på denne siden. Der ligger det blant annet noen filmer som viser deg hvordan du "best" kan skyte med f.eks AK47 og M4A1 (colt), i tillegg til tips på steder man kan skyte gjennom vegger på forskjellige maps, en guide til diverse soundtriggers på forskjellige maps og en AWP guide av den svenske progameren walle. :)

 

En ting du absolutt bør lære deg er å bruke lyden riktig.

 

Lykke til, btw! :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mye dette hjelper, men les litt på denne siden. Der ligger det blant annet noen filmer som viser deg hvordan du "best" kan skyte med f.eks AK47 og M4A1 (colt), i tillegg til tips på steder man kan skyte gjennom vegger på forskjellige maps, en guide til diverse soundtriggers på forskjellige maps og en AWP guide av den svenske progameren walle. :)

 

En ting du absolutt bør lære deg er å bruke lyden riktig.

 

Lykke til, btw! :)

Aah.. takker! Skal studere :)

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Ikke bruk "noob" våpen, men hold deg til colt og ak, eventuelt mp5 og de to "nye" 1.6 gunsa. Hold deg langt unna auto sniperne!

Annet du kan gjøre er å hele tida sikte på hodet, prøv å finn ut ca hvor du skal skyte for å treffe hs. Ikke spray i starten før du lærer deg riktig teknikk, skyt et par skudd om gangen. Såkalt burst. Ellers er det bare å spille mye, så blir du god! ;)

Lenke til kommentar

Btw "Noen har det, andre ikke." :p Men spill mye, skaff deg klan etter å ha spilt litt public og testet ut teknikker. Finn deg en klan som er jevngod som deg og spill pcw/cw-er. Slik blir du bedre! ;)

 

Skrev det for en anonym utestengt person, selvom han er utestengt stopper det han ikke fra og hjelpe dere nybegynnere, han er en sann helt :thumbup:

Lenke til kommentar
En viktig ting er spill MYE! men den aller viktigste tingen er ha det gøy;)

Prøver å spille så mye som mulig :)

Det er vell også lurt å kaste granater visse plasser, dvs mot fienden og de plassene de møtes. F.eks inne i huset på de_dust. Skjønner?

Nades er viktig, men ikke gidd å bruk flash public, det ender bare med teamflash... Men smoke og he lønner seg :)

Lenke til kommentar
En viktig ting er spill MYE! men den aller viktigste tingen er ha det gøy;)

Prøver å spille så mye som mulig :)

Det er vell også lurt å kaste granater visse plasser, dvs mot fienden og de plassene de møtes. F.eks inne i huset på de_dust. Skjønner?

Det er en fordel å kaste de mot fiender ja ellers mister de mye av effekten :p

Lenke til kommentar
En viktig ting er spill MYE! men den aller viktigste tingen er ha det gøy;)

Prøver å spille så mye som mulig :)

Det er vell også lurt å kaste granater visse plasser, dvs mot fienden og de plassene de møtes. F.eks inne i huset på de_dust. Skjønner?

Det er en fordel å kaste de mot fiender ja ellers mister de mye av effekten :p

Hehe :p Så klart ;)

Lenke til kommentar
Du trenger ikke skaffe deg klan, herregud. Blir like god av å spille publik.

Men det er du som bestemmer dette. DU må finne ut hva som passer deg best.

 

ZiroN: Du prater mye skit av og til... :p

Skit? :ermm:

 

Men om din definisjon av "god" er å ha syk aim så tar du jævli feil, god det er du når du har aim, godt teamplay, kan maps og taccs... Så STFU PLS?! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...