Gå til innhold

System of a Down @ Norwegian Wood


Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kommet hjem fra SOAD konserten på Norwegian Wood og dette er noe av det heftigste jeg har vært med på noensinne! De spilte utrolig mange sanger, fra Sugar og Know til BYOB og Lost in Hollywood... Håper virkelig alle SOAD fans her fikk med seg denne konserten! ...og til de av dere som enda ikke har kjøpt Mezmerize- kjøp den, og gled dere til neste gang SOAD er i Norge!

post-200-1119043039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble positivt overrasket over Stonegard, mens SOAD hadde jeg meget høye forventninger til fra før, så de overrasket ikke veldig. Men de skal ha det at de leverte varene :D

 

Lyden var ikke meget godt arrangert, men greit til å være en festival. Allikevel klarte SOAD å få det til å rykke i headbangermusklene :D

 

Everybody’s going to the party have a real good time.

Dancing in the desert blowing up the sunshine.

Lenke til kommentar

Det var en dritbra konsert :thumbup:

 

Tror ikke de kan klage på publikum ihvertfall, de sang jo med på alle sangene, og hoppa digga konstant! Jeg trodde seriøst jeg skulle drukne de 5 første minuttene, før jeg kom meg litt lengre bak hvor det var luft. Kunne ikke unngå å bli klemt der heller, men så lenge jeg får puste så er det bare morro å bli med i takten ;)

 

Likevel synes jeg de var litt livløse på scenen, etter å ha sett Gåte som spratt rundt som noen høner!

 

Uansett en veldig minneverdig konsert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...