Gå til innhold

oivind_dahles lille sykkeltur, Trondheim-Oslo


Jarmo

Holder oivind_dahle løftet sitt?  

1 041 stemmer

  1. 1. Holder oivind_dahle løftet sitt?

    • Ja
      258
    • Nei
      697
    • Vet ikke
      86


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jævla irritert på at hun ikke spiser den dumme bananen!

Ehm. Når jeg tenker på den måten jeg gjør er jeg veldig glad hun ikke tar en bit av den bananen. ;)

Hadde noen tatt en bit av "min" hver gang noen gjorde slik med meg, da hadde "den vært... eh.. omtrent like stor :p

Lenke til kommentar
Jeg er vel heller enig med dahle, og tror ikke Nvidia kommer til å lansere en agp-versjon når G70 kommer.

 

Bare tenk på hvilken cpu du må ha, for ikke å få en flaskehals i systemet.

Og disse cpu`ene finnes vel bare på Pci-e hovedkort.

??

 

Du kan da ha de mest moderne CPUene på AGP-hovedkort, så jeg tror ikke det vil være noe problem.

 

Jeg stiller meg foreløpig åpen til spørsmålet, men håper nesten litt at det ikke kommer AGP så jeg får sett Øyvind sykle.

Lenke til kommentar

Skal vi se, motorsykkel er ikke tillatt, motorisert sykkel da, vi setter på en 2 rotors Wankel motor med turbo så lar vi han suse i vei... Problemet blir vell å stoppe med vanlige sykkel bremser...

 

Men for å bli litt mer seriøs nå så TVILER jeg på det blir et knips så forsvinner AGP'n må du huske at det er en hel haug med folk som fortsatt sitter på socket A og det som lavere er og disse har ikke PCI express.

Det faktum at PCI-e HK er billige løsner ikke det faktum at du også må kjøpe CPU...

 

Så jeg tror at vi får se det i AGP... Men det morsomme er... Noen kommer til å levere adaptere fra PCI Express til AGP, Albatron hadde noe sånt...

Og ATi snakket om det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...