ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er bare glad for at det kanskje for en gangs skyld kan komme et spill som er så å si feilfritt. med eit så omfattane spel som stalker, så er det så godt som umogleg å forhindre at feil vil oppstå. vist vi ser på f.eks xenus, så var det fult av bugs. heldigvis tar GSC seg god tid for å forhindre dette, men dei kan aldri garantere at det er fritt for feil.
thomassit0 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 jepp, men jeg har hvertfall hørt at spillet så å si har vært ferdig i månedsvis så de har kanskje hatt god tid på bug jakt.
ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 jepp, men jeg har hvertfall hørt at spillet så å si har vært ferdig i månedsvis så de har kanskje hatt god tid på bug jakt. spelet var rundt 90-95% ferdig ved juletider, så dei har no hatt relativt god tid på seg. no har dei riktignok ikkje brukt all tida bare på å leite etter bugs, det har og godt med ein god del tid til å balansere spelet, fin innstille nettkoda, legge til (og dessverre fjerne) eit par ting osv. håper de luker ut bugs før det slippes altså.. ta det med ro, dei er ikkje bare opptatt av å feire gebursdagen sin (GSC vart 10 år nyleg), dei jobber litt og.
ErlendRU Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 jepp, men jeg har hvertfall hørt at spillet så å si har vært ferdig i månedsvis så de har kanskje hatt god tid på bug jakt. spelet var rundt 90-95% ferdig ved juletider, så dei har no hatt relativt god tid på seg. no har dei riktignok ikkje brukt all tida bare på å leite etter bugs, det har og godt med ein god del tid til å balansere spelet, fin innstille nettkoda, legge til (og dessverre fjerne) eit par ting osv. håper de luker ut bugs før det slippes altså.. ta det med ro, dei er ikkje bare opptatt av å feire gebursdagen sin (GSC vart 10 år nyleg), dei jobber litt og. høres betrygende ut
Bruun Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jada, STALKER kommer sikkert snart... Tar jeg ikke helt feil så går det gull omtrent samtidig som Duke Nukem Forever. Du mener i 2023?
V36a Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 (endret) Ta det med ro folkens, spillet vil komme ut det veit vel alle. den einaste personen som tydlegvis ikkje viste det, var du. Dessuten er jo spillet ca 70-80 % fullført, om ikke mer 95+% er det siste offisielle tallet. satan jeg har nå gleda meg til dette siden omtrent den første dagen allmenheten fikk vite om det, var det høsten 03'? 01.01.02 var gjekk startskotet for stalker som vi kjenner det i dag. Jeg tror jeg vet mer om dette spillet enn de fleste her ja. Jeg blir lett skuffet, spesielt siden stemningen på Stalker's forum har gått ned drastisk i det siste. Sånn er det. Det er ikke noe offisielt tall på hvor mange % fullført spillet er. edit: Siterer et innlegg fra det offisielle forumet, ta det med ei klype salt eller ikke, alt etter hva dere tror. "THQ: "Stalker NOT Cancelled" I spoke with THQ Media Relations today (Craig Mitchell), using my writing creds (for a gaming magazine I write for) as my press pass. According to him, STALKER has not been cancelled. He said "it's still going strong." As for release date, "it will be out when it's done." He sounded very positive on it. Because there's no story there, I didn't pursue any further questions, and won't be publishing anything on it. Take all of that for what it's worth." En til, sagt av selveste Oleg Yavorsky (PR Manager): "Hi guys, Apologies for the lack of feedback on forums lately. I will try showing up more frequently with "from the horse's mouth" info to prevent any unjustified rumours regarding the game. So, just to reassure you: the game is in active development and will be out as soon as possible; the game is published by THQ worldwide, but for ex-USSR. Anything else I forgot to confirm? Oleg Yavorsky" Endret 14. juni 2005 av V36a
ttt Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg tror jeg vet mer om dette spillet enn de fleste her ja. Sånn er det. skal ikkje starte nokon diskusjon om kven som veit mest om stalker. Jeg blir lett skuffet, spesielt siden stemningen på Stalker's forum har gått ned drastisk i det siste. den harde kjernen av lojale stalker fans er framleis positiv. og det offisielle stalker forumet har aldri vert det spesielt store. Det er ikke noe offisielt tall på hvor mange % fullført spillet er. dei har ved fleire anledningar nevnt både 90 og 95%. dei har og sagt at dei er i den avsluttande fasen (mao. nærmar seg 100%). det har aldri vert tvil om at stalker kjem ut.
Tahiro Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Bare så synd at dette er nok ett FPS spill med zombier da . De kunne ha kjørt på med en rå mystisk historie men selvsagt så ble denne byen om til zombier og vi må løpe rundt og skyte dem alle ned på kule måter >_< Produksjonen høres ikke videre veldig profft ut. Endret 14. juni 2005 av Tahiro
ttt Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bare så synd at dette er nok ett FPS spill med zombier da . De kunne ha kjørt på med en rå mystisk historie men selvsagt så ble denne byen om til zombier og vi må løpe rundt og skyte dem alle ned på kule måter >_< Produksjonen høres ikke videre veldig profft ut. det spørs kor stor del av spelet som blir prega av zomibane. det er jo tross alt mange andre fiendar (f.eks. fleire typer muterte dyr, og andre stalkarar). og det viktigaste kan fort bli kampen for å overleve (skaffe mat, ein plass å sove, våpen osv). forhåpentlegvis så blir dette ikkje nok ein hjernedød zombie frag fest. ut frå det som har blitt vist av spelet, så ser det i alle fall ikkje sånn ut.
thomassit0 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 jeg synes det virker utrolig spennende og nyskapende.
V36a Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 Flere her som har prøvd E3-versjonen av S.T.A.L.K.E.R. da? Har prøvd den et par ganger, og må si jeg er imponert over hva de hadde fått til allerede i 2002 med spillet. Har store forhåpninger til dette spillet, og håper de blir innfridd.
thomassit0 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) vet ikke om jeg har prøvd E3 versjonen men har prøvd en som var Pre Alpha og enda så var det knallskarp grafikk uten noe lagg og lyder og mye funka.. og du kunne skyte og skifte våpen.. virker lovende faktisk. og det var et svæært map med noen bygninger osv. Endret 16. juni 2005 av 2mass
danger_of_death Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Flere her som har prøvd E3-versjonen av S.T.A.L.K.E.R. da? Har prøvd den et par ganger, og må si jeg er imponert over hva de hadde fått til allerede i 2002 med spillet. Har store forhåpninger til dette spillet, og håper de blir innfridd. Hva? har det kommet ut en verson man kan spillet? Når? Info? Endret 17. juni 2005 av danger_of_death
ttt Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hva? har det kommet ut en verson man kan spillet? Når? Info? det har lekket ut ein pre-alpha versjon for nokren år sidan. denne representerer på ingen måte spelet. det er ulovleg å kome med informasjon om kvar du kan finne den, og eg vil heller ikkje anbefale deg å prøve den.
danger_of_death Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hva? har det kommet ut en verson man kan spillet? Når? Info? det har lekket ut ein pre-alpha versjon for nokren år sidan. denne representerer på ingen måte spelet. det er ulovleg å kome med informasjon om kvar du kan finne den, og eg vil heller ikkje anbefale deg å prøve den. :!: heh, ok kjønner
V36a Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Hva? har det kommet ut en verson man kan spillet? Når? Info? det har lekket ut ein pre-alpha versjon for nokren år sidan. denne representerer på ingen måte spelet. det er ulovleg å kome med informasjon om kvar du kan finne den, og eg vil heller ikkje anbefale deg å prøve den. Hvorfor tror du jeg skrev "E3-versjon" istedet for alpha? Men jeg vil heller ikke anbefale andre enn hardcore Stalkerfans å teste den, fordi den er såpass gammel (2002 hvis jeg husker rett) og det er kun grafikk og lyder som er implementert. Men det ser lovende ut. Den som lever får se.
ttt Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Men jeg vil heller ikke anbefale andre enn hardcore Stalkerfans å teste den, fordi den er såpass gammel (2002 hvis jeg husker rett) og stemmer at den kom i 2002. det er kun grafikk og lyder som er implementert. dette er ikkje heilt rett. grafikken i alphaen er laaaangt frå ferdig (derav alpha), og den mangeler det meste av fancy-effekter. den har heller ingen dx9 effekter. og det same gjelder og lyden. dei har f.eks ikkje spelt inn dei endelege våpen lydane enda.
V36a Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 dette er ikkje heilt rett. grafikken i alphaen er laaaangt frå ferdig (derav alpha), og den mangeler det meste av fancy-effekter. den har heller ingen dx9 effekter. og det same gjelder og lyden. dei har f.eks ikkje spelt inn dei endelege våpen lydane enda. Må du være så pirkete? Jeg skrev det innlegget til de som ikke har prøvd den, da er det ikke nødvendig å være så nøyaktig. Selvfølgelig vil grafikken være mye bedre når spillet kommer ut, men det sier seg selv når versjonen er fra 2002. Hva lydene angår, de fleste våpenlydene er de samme som de du finner i CS, det kunne jeg selvsagt ha skrevet, men valgte å la det være. Jeg skrev kun grafikk og lyder fordi de har ikke implementert fysikkmotoren, ai osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå