Bromlexl Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har lastet ned demoen av BF2. Installerte det og spilte det litt. Og jeg må si at det ikke er det mest spennende spillet jeg har spilt. Nå har jeg ikke spilt det online. Sikkert der det virker best. Men det hele virket ganske meningsløst. Så fortell meg hva som er så utroligt bra med spillet???
rvenes Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 1. Det er/ser så ekte ut! 2. Digg og kunne kombinere båt, fly, helikopter, tanks, whatever, bil på samme spel. 3. Bra grafikk. 4. Realistisk. 5. hmmm huska det bare kom "aha" opplevinger når eg spelte det online... 6. Får ta denne seinere.... spele no.
vstr Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) er totalt enig med deg Bromlexl, spillet er ikke gøy, BF vietnam er masse bedre Endret 12. juni 2005 av vegis
vstr Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 1. Det er/ser så ekte ut!2. Digg og kunne kombinere båt, fly, helikopter, tanks, whatever, bil på samme spel. 3. Bra grafikk. 4. Realistisk. 5. hmmm huska det bare kom "aha" opplevinger når eg spelte det online... 6. Får ta denne seinere.... spele no. når eg spilte det Onliner va det helt jævlig kjedelig. til og med folk på laget mitt drepte meg
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) For dei som ikkje likte\spelte BF eller BF:V er det ikkje så lett å forstå all hypen rundt BF2, hvilket er forståeleg. Sånn er det med alle spel som kjem, HL2 og Doom3 vart rosa opp og i mente, men når det kom fant mange, tydelegvis overraskande, ut at det rett og slett ikkje var noko morro. That's life. Endret 12. juni 2005 av zeph
vstr Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 eg holder meg til BF vietnam eg, enkelt og greit. BF2 = buuuuuuuuu
djorgen Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har lastet ned demoen av BF2. Installerte det og spilte det litt. Og jeg må si at det ikke er det mest spennende spillet jeg har spilt. Nå har jeg ikke spilt det online. Sikkert der det virker best. Men det hele virket ganske meningsløst. Så fortell meg hva som er så utroligt bra med spillet??? Å spille ONLINE! .. Ikke kritisèr det før du har prøvd det på nett. Der det er rått. Offline er det heller dårlig.. Mest pga. det egentlig kun er laget for å spille online. Hva som er kult? Opptil 64 spillere på samme battlefield. Du kan kjøre biler, båter, tanks, jeep, buggy, osv osv. Fly fly, helikopter. Styre rakettene mot målet. Etc etc. Man kan gjøre så mye KULT i BF ... Det synes jeg er det mest positive. Hva kan du i CS? Skyte.. Ta med deg noen gisler.. Og plassere en bombe? Haha. Tåpelig.
rulleguru Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 BF2 er ikke noe kult for en som aldri har spillt serien, og joiner og spiller lone wolf. Det å teame opp i squads og følge ordre fra commander og generelt spille bra sammen teamet er det som er morsomt. Jeg spillte først et par timer da jeg hadde lastet ned demoen, døde hele tiden ble skutt fra steder jeg ikke så. Da jeg prøvde spille med en squad, og vi prøvde dekke hverandre fra alle kanter tok punkt etter punkt var dette en veldig tilfredstillende opplevelse.
B4stian Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Gjøre 10 ganger mere enn man kan i cs Det er et fett lagspill Det er mye mye mere taktikk enn i cs Det er en serie med flere GODE spill
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 jeg synes det bare er helt jævlig kult jeg. bror min og. vurderer sterkt å kjøpe det.
mhaugan Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 buuuuu ... etter å ha prøvd demoen en dag ? gå å legg deg din sure sure mann.
Vice Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 BF Vietnam e bedre enn BF2. For et idiotutsagn. BF2 har til din opplysning ikke kommet ut enda.
Elendil Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Demoar kan ikkje sammanliknast med fullversjonane, IMO. Kjøp BF2 sett deg inn i spelet, so skal vi sjå.
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Det jeg liker best er faktisk det nye commando systemet.
Torjus Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 BF Vietnam e bedre enn BF2. Tror ikke du sier det etter hele spillet har kommet ut
Senz0r Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) BF Vietnam e bedre enn BF2. Du ble sikkert så eid. at du går tilbake til BFV Endret 12. juni 2005 av Mats-Andre
ehs5 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Vet dere hva? Slike tråder som dette er uendelig nytteløse, ingen vits i diskutere sånt. Smaken er som baken, folkens.
~Alex~ Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jeg har lastet ned demoen av BF2. Installerte det og spilte det litt. Og jeg må si at det ikke er det mest spennende spillet jeg har spilt. Nå har jeg ikke spilt det online. Sikkert der det virker best. Men det hele virket ganske meningsløst. Så fortell meg hva som er så utroligt bra med spillet??? Hva er så kult med å ha en så negativ mening om noe uten å ha prøvd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå