Gå til innhold

Liste over gratis spill til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det vet jeg ikke, den er kommet i korea ihvertfall. Quest-sytemet har ikke blitt lagt inn og ikke alle våpen heller. I Korea versionen har dem Quest-systemet og alle våpen nå.

Endret av SuperPjokkeN
Skrevet
Gunz har vært ute i Korea i 5 år nå <_<

Gunz kommer også til å være gratis for alltid, de skal tjene penger på en slags "Item Shop".

Ok takk for informasjonen:)

Det er egengklig greit da, kan du betale ettersom hva du vil eller om du ikke vil:) Men Dritt at man kan kjøpe seg god da, håper det ikke blir sån

Skrevet

Men håper at de slenger inn masse mer klær, som også er litt billigere. Så jeg kan style opp charactern min litt, ganske kjedelig at alle ser likt ut i low level.

Skrevet

Haha, Gunz er faen meg genialt :D

Får litt action quake 2 feeling når jeg ser modellene med "uber" store pistolmodeller dog ;)

Men det var sikkelig actionfylt og morro. Rask underholdning.

Får masse exp når man dreper de som er over level 10 i starten :D

Skrevet

der er jo faen meg umulig å drepe noen... vet ikke om det er lagg eller ustabile servere jeg, men det begynner å bli irriterende :realmad:

Skrevet
kommer meg ikke innengang ^^

det er bare å trykke enter helt til du kommer inn, det kan hende det tar et par minutter men det virker :thumbup:

Skrevet

var på ferie, men har oppdatert litt nå, meen jeg sier en gang til: legg til utfyllende beskrivelse av spillet, jeg orker ikke laste ned alle spillene for å finne ut plottet osv...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...