Gå til innhold

Gutter - 14 år, barbere seg på leggene?

DE1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å barbere leggene sine når det er hår der (Gjelder gutter, jenter gjør jo dette som en selvfølge) eller blir det sett på som feminint?

Takk for innspill.

- Degj

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det normalt å barbere leggene sine når det er hår der (Gjelder gutter, jenter gjør jo dette som en selvfølge) eller blir det sett på som feminint?

Takk for innspill.

- Degj

Er det normalt? Tja, hva legger du i ordet normalt? Det at "average Joe" gjør det, eller at det ikke er et uvanlig eller ukjent fenomen?

Mange gjør det nok, men jeg vil våge å påstå "average Joe" ikke gjør det. Jeg gjør det ikke, og anser det heller ikke som feminint å gjøre det. Man blir da ærlig talt ikke mindre mann av å gjøre det, ei heller mer.

Skrevet

Skjønner ikkje poenget med at guttar skal barbera leggane, uansett så er det jo berre stress, det synes vertfall eg.

Det er mandig med hår på leggane :)

Skrevet (endret)

Håper inderlig ikke det finnes gutter på 14 år her i landet som barberer leggene... det virker bare litt drøyt...

Det vil uten tvil ble sett på som femi.

Endret av -:Coldplay:-
Skrevet

hvorfor vild et uten tvil bli sett på som femi? Bare pga. jenter har gjort det til alle tider, så betyr det ikke at gutter ikke kan gjøre det, eller hva?

Skrevet

en i klassa mi barberer leggene om sommern fordi han driver med sykkling, så hvis han skulle sykkle av slipper han att legene barberer over sår å sånn, han hadde visst opplevd det en gang å det var mildt sagt jævlig.. han blir ofte kaldt litt femi :p

Skrevet
Jeg vet jeg hadde mobba deg(trådstarter).. :tease:

Godt jeg ikke har gjort det enda (og ikke skal gjøre det) :p

- Degj

Skrevet
Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY!

:roll:

Det med svømmere er jo ihvertfall logisk.

Skrevet
Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY!

:roll:

Det med svømmere er jo ihvertfall logisk.

Sant det, svømmere skal være mest mulig aerodynamisk i vannet.

Har en av norges beste svømmere i klassen min, så han kan litt om det...

- Degj

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...