Gå til innhold

Battlefield 2 demo- Førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

en ting skal botene ha, de har blitt litt smartere.

jeg var oppå et tak og kasta noen granater ned på finden, da jeg plutselig så en granat bli lobba opp på taken, jeg tenkte til meg selv WTF boter kaster granater på tak!!!!

men på den andre siden mangler de noe av de mest basic'e tingene som mennesker gjør, de legger seg ikke ned en fint skjult sted for å snipe, de løper ikke inn i hus når jeg gjemmer meg der og plaffer på dem, de blir bare stående utenfor og skyter på meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du skyter dreper du på et skudd med M4 og M16, gjør hvertfall jeg  . Kommer ann på hvordan jeg treffer, men hvis jeg får siktet ordentlig og ligger dreper jeg som oftest med et skudd.

Vel..ikke ofte man har mulighet til å ha så god tid at man klarer hodeskudd..Jeg nekter å tro at man dreper kun med ett skudd om det ikke er i hodet.

Self..er man sniper så går det relativt greit med hodeskudd...men det er gøyere å løpe rundt litt hehe...

Skrevet
jeg var oppå et tak og kasta noen granater ned på finden, da jeg plutselig så en granat bli lobba opp på taken, jeg tenkte til meg selv WTF boter kaster granater på tak!!!!

Hehe, er egentlig fristet til å tro at dette var ren og skjær tilfeldighet og ikke et resultat av oppgradert AI. Men er det en ting botene virkelig liker å gjøre, er det å kaste granater på deg når du sitter inne i en stridsvogn. Idiotene flokker seg rundt deg og kaster granater i ett sett, til tross for at granatene gjør minimal skade. De enser overhodet ikke at de utgjør verdens letteste mål når de først påkaller seg oppmerksomhet med granatene sine og så fortsetter å kaste mens de står oppreist midt på en åpen plass.

Skrevet

Førsteinntrykk... :hmm: Spillet er bare konge! man kan spille online med demoen :yes: Servere med 64 på er bare sykt.. :!: Grafikk, lyd, effekter o.l Alt er bare deilig.... BF rocks....!!

Skrevet

Jeg ble helt grepet av det intense gameplayet, spesielt som squad-medlem og lege. Det er alltid noen som dør som vil leve, og det er alltid noen de som drepte som fortsatt lever. Jeg blir nesten anpusten av å spille spillet :)

Skrevet
Jeg ble helt grepet av det intense gameplayet, spesielt som squad-medlem og lege. Det er alltid noen som dør som vil leve, og det er alltid noen de som drepte som fortsatt lever. Jeg blir nesten anpusten av å spille spillet 

syntes slik medic er litt tull jeg. Man spawner etter 15 sek anyway..og man kan spawne til teamleader osv....selvsagt er teamleader død så går ikek dette, men sjansen for at medic dør er like stor uansett...

Skrevet (endret)
Jeg ble helt grepet av det intense gameplayet, spesielt som squad-medlem og lege. Det er alltid noen som dør som vil leve, og det er alltid noen de som drepte som fortsatt lever. Jeg blir nesten anpusten av å spille spillet 

syntes slik medic er litt tull jeg. Man spawner etter 15 sek anyway..og man kan spawne til teamleader osv....selvsagt er teamleader død så går ikek dette, men sjansen for at medic dør er like stor uansett...

Heil toppers med en medic på teamet, har redde meg mange en gang. Pluss det adder litt intensitet i teamplay å sånn. Morro å vere medic også :thumbup:

Endret av Mala
Skrevet

Joda, BF2 er gøy, men bare hvis du glemmer realisme ...

1. Jeg er enig med de som sier at folk tåler ALT for mye. Står man i ro med en kulesprøyte og peprer er det latterlig hvor mye en fi tåler på f.eks. 10 meters hold. Latterlig og irriterende. Tror jeg i noen tilfeller har holdt triggeren inne i 5-6 sekunder før fi faller om (og da har siktet vært på fi 90% av tiden).

2. Sprint hastighet er jo helt vill. Hvem i all verden springer som en steroid proppet Ben Johnson i OL form med bazooka, gevær, pistol og fullt utstyr? Det virker jo som om man flyr.

Skrevet

Pussig at du nevner sprinten der, syns faktisk sprintingen i BF2 er den mest bahagelig eg noen gang har brukt i ett spill :dontgetit: Vet ikkje koffor,men den føltes bare rett av en eller anne grunn ;)

Skrevet

Det ser ut til at dette blir et glimrende spill. Elsker det nye Squad-systemet hvor en kan være teamleder og dirigere troppene. Jeg og noen kamerater lager oss en liten squad og deretter har vi styrt serverene med lagsamarbeid og taktiske angrep. 2 er medics, 2 er assault og en anti-tank.

Skrevet
1. Jeg er enig med de som sier at folk tåler ALT for mye. Står man i ro med en kulesprøyte og peprer er det latterlig hvor mye en fi tåler på f.eks. 10 meters hold. Latterlig og irriterende. Tror jeg i noen tilfeller har holdt triggeren inne i 5-6 sekunder før fi faller om (og da har siktet vært på fi 90% av tiden).

Prøv DU å holde inne avtrekkern i 5-6 sek i virkeligheten med ett full auto våpen og se hvor mangen kuler du treffer med.

Jeg har skutt fullauto AG-3 med 10 kuler i mag, jeg sto 25 m fra blinken og jeg traff med 1 kule...

Skrevet

"Jeg treffer ikke" blablablabla..

Tror du det er så lett å treffe i virkeligheten ? tror ikke de vil lage ett spill hvor det er meningen at det skal være _SÅ_ enkelt å drepe fi, de vil gi _deg_ en utfordring, og øvelse gjør mester !

selv blir jeg eid som inf, men begynner å få teken på det :D

Skrevet
Prøv DU å holde inne avtrekkern i 5-6 sek i virkeligheten med ett full auto våpen og se hvor mangen kuler du treffer med.

Jeg har skutt fullauto AG-3 med 10 kuler i mag, jeg sto 25 m fra blinken og jeg traff med 1 kule...

Vel..du er jo ikke noen mesterskytter da vel...Det finnes nok av historier om folk som har truffet med ganske mange skudd på full auto med ag3'en. Det har vel med øvelse og litt med styrke å gjøre tenker jeg. Husk at soldatene vi spiller i BF2 er trente soldater.....ikke ola-nordmann...

Dessuten er m-16 mye lettere å treffe presist med på full auto..Den bruker 5.56 kal i stedet for 7.42...som har en god del å si på hvordan våpenet oppfører seg under ildgivning.

I befalsutdanningen inngår blandt annet skyting med MG3..stående og i bevgelse mot mål. Self treffer ikke alle skuddene i en fin samling. Men jeg kan love deg at om du står ti meter unna når fi begynner å skyte så tar det ikke mange brøkdels av sekund før du er steindød.

Skrevet (endret)

*kremt* 7,62mm ikke 7,42mm.....

Jeg var faktisk ganske god på skytingen, best i troppen faktisk (nei det er ikke skryt). Men "motivasjons-skyting" for første gang er jo dømmt til å gå til helvete... Og JA, jeg veit det er stor forskjel på 7,62mm å 5,56mm...ikke uten grunn at britene kalte AG-3 for "hånd-kanon" under Joint Winter... :p

Endret av AcIdica
Skrevet

Min mening

• Lagger som faen når man refresher og ser igjenom server listen
  • masse bugz :p
  • medic på det "slemme" laget "snur" magasinet hver gang han lader om
  • ellers drit kult :w00t:

Skrevet
Jeg var faktisk ganske god på skytingen, best i troppen faktisk (nei det er ikke skryt). Men "motivasjons-skyting" for første gang er jo dømmt til å gå til helvete... Og JA, jeg veit det er stor forskjel på 7,62mm å 5,56mm...ikke uten grunn at britene kalte AG-3 for "hånd-kanon" under Joint Winter... 

Vel..poenget er jo uansett at i BF2 så grenser det til det idiotiske når man ikke treffer på 10 meter med full auto....

Men jeg tror faktisk at dem ikke klarer å lage det slik vi vil ha det. Tror det er en trade-off. Dvs at pga av at våpnene skal ha en viss spredning på lange avstander..så blir denne spredningen også gjeldende når man står nærmt....

Sikkert vanskelig å programmere inn en riktig spredning på alle avstander.

Men jeg syntes bare at det er svært dumt at det skal være slik.

Skrevet (endret)

Hehe....jeg satt og venta på reply fra deg gamer73 ;)

Joa jeg skal være enig at kulespredningen var litt dårlig til tider i demoen...men det fixer de sikkert (husk "Saw'en" i BFV, i byrjan var den jo det klart fåretrukkne våpenet, for den spraya INGENTING, dette fixa de jo på i første eller andre update.

Delta Force serien har gjort det meget bra når det gjelder realistisk kulebane.( synnest jeg)

EDIT: wheeeyyy, innlegg nr.100 *feire-med-fyrstekake* :D

Endret av AcIdica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...