Gå til innhold

Hvor langt hår skal man egentli ha?


jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har såpass langt at det akkurat går bak i strikk, skal la det gro lenger nå...

Og det er absolutt ikke noe i veien med jenter med kort hår, så lenge de kler det ;)

Tror vi har kommet såpass langt nå at lengden på håret ikke skal være til skam for noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette synes jeg var en teit post av deg "jænzsn"

Det synes jeg var en teit post av deg.

 

Folk må da vel få dele meninger om hvor langt de liker håret sitt?

Lenke til kommentar

Folk må vel få ha håret sitt akkurat slik de vil. Selv har jeg håret et stykke nedenfor skuldrene og liker det slik. Har fått en del kommentarer på det opp gjennom årene, men slikt bryr man seg ikke om. Klarer ikke å se for meg selv med kort hår lenger. :p

Lenke til kommentar

Ååå! Denne diskusjonene har noen venner av meg og jeg hatt. Vi skjønner ikke hvorfor i alle dager guttene klipper håret sitt så kort?! Greit at det kansje er plagsomt med litt lengde på håret (da snakker jeg ikke sånn at du må gre det for at det ikke skal bli floker men ikke barke deg heller) men det ser jo mye bedre ut!

:innocent:

 

Typen pleier å ha så nyyyyydelig hår, FØR han klipper det, så drar han til frisøren hvor det brutalt blir klippet bort :( Liker å ha noe å ta i, ikke sånn at det ser ut som nyklipt gress for pokker! :cry:

 

Men det er jo smak og behag det? ;)

Lenke til kommentar
Dette synes jeg var en teit post av deg "jænzsn"

 

om hvor langt hår en skal ha får en bestemme selv, smak og behag som "ketchez" sa det!! denne blir rappotert!

 

men det er bare du som synes den va teit da,så vis den var så teit "slutt å blandeg"

Lenke til kommentar
Tror vi har kommet såpass langt nå at lengden på håret ikke skal være til skam for noen.

Jer får nesten hver dag bedskjed om å klippe meg fra klassekameratene. Har muligens noe med at skolen er litt konservativ... :p

Får ofte samme meldingen selv. Håret er vel litt lengre enn til skuldrene. Skolen min er ganske radikal da. Mulig det bare er jeg som ikke innser at jeg ikke kler langt hår elns :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...