Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelmer med svart visir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lurer jeg også på.

 

Er det sant at man ikke kan kjøre opp med svart visir?

Er hjelmer til 1000kr brukbare?

 

Gleder meg til å kjøre Tempo Corvette '62. :cool:

Alt som selges av hjelmer her i landet som er godkjent er av bra kvalitet og oppover, ingen fare med hjelmer i 1000,- klassen så lenge man finner en som passer sikkelig (gjelder forsåvidt alle prisklasser).

Lenke til kommentar

Fikk meg hjelm i dag, fikk den hos bestefaren min. :D

 

Den heter "Max" og er kjøpt på Smartclub. :blush: Sikkert helt ok fordet.

 

Går det ann å kjøpe et svart visir til denne, vil det passe? Må jeg kjøpe et fra Smartclub? :hmm:

Passer fint, men den festegreia synes jeg presser litt mot halsen. :hmm:

 

--

 

Bilde:

dscn0758small3dp.jpg

:tease:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Sånne hansker har mutter'n :D

 

Jeg som brukte de BTW....

 

Ja, Crosserhjelm med sånne "slalombriller" er drit fett på crosser-lignende mopeder.. for ikke å snakke om SuperMotard-sykler, fins det jo ikkenoe fetere enn skinnbukse og skinnjakke, gromme hansker, cross-hjelm og slike briller :D

 

KTM Duke :love:

EDIT: http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/KTM/200...ck_RHS_1024.jpg

Fet sykkel asså..

Denne også..

01.jpg

Jeg er forelsket.. :love::p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Jeg har en slik hjelm som var posta i første post, bare med sølv-farga visir.

 

Sølvfarga visir er litt mørkere enn et sota visir, vertfall på mitt sølv og kompisen min sitt sota :p Som nevnt tidligere er desse visira noke dritt når det er mørkt ute, jeg har selv kjørt i skikkelig regnstorm med opent visir pga dårlig sikt med det når det er lukka. Derfor ta vare på det vanliga visiret, slik du kan ta det på når går mot mørkare tider :)

 

Hjelmen er jeg fornøyd med, den sitter som et skudd på håvet, behaglig osv.

Lenke til kommentar
Hei, så etter noen hjelmer i dag, bl.a på MCOslo (google søk) og så en del skjermer med svart visir. Synes det er kult jeg men, er det harry? :lol:

 

n311vsort.jpg

 

Hvordan merker er det som kan anbefales og helst ikke er så veldig dyre? Vil ikke betale noe særlig mer enn 1000kr. :p

Jeg syns abselutt ikke slike hjelmer er harry derrimot veldig tøfft, har akkorat det hjelmen du hadde bilde av og er dødsfornøyd betalte 790kr inkl sotet visir (brukte kontakter..) syns hjelmen er veldig behagelig på virker veldig solid bygd, er lett og ta av/på og så er den jo tøff:P er nåe hærk å kjøre med sotet visir om natten, men på den hjelmen er det veldig lett og skifte visir, så jeg skifter til klart når det er veldig mørt ute eventuelt kjører med visiret oppe;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...