Gå til innhold

*LØST* Manualer til gamle spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg husker jeg var inne på en side engang, som hadde masse manualer til gamle spill samlet på ett sted, men nå har jeg glemt adressen. Er det noen som vet om en slik side?

Endret av Zapking
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget mitt var ikke bare å få tak i adressen, det er ikke noe problem for meg å få funnet dette gjennom google eller lignende hvis jeg virkelig brydde meg. Poenget var bare at det kan være til hjelp for andre som bruker forumet hvis man legger ut ting i tråder som denne - slik at det kan være til nytte for andre med samme spørsmålet og som faktisk kan bruke søkefunksjonen. (Noe alt for mange av dere her inne IKKE kan)..

Skrevet
Herregud, har dere hørt om google?

Hvis Google hadde vært så perfekt, så hadde vi egentlig ikke trengt å opprette et forum.

Et viktig poeng der jeg har påpekt tidligere. Utfallet blir da stengt tråd siden diskusjonen ikke skal handle om forumets eksistens. Greit egentlig siden tråden sporer av.

Poenget mitt er at svarposter og signaturer er fulle av "Bruk google", Google er din venn" osv... Det syntes jeg er en uting. Forumet er til for å brukes. Hvis en poster skal tiltales går jeg utifra at en mod gjør det, da det ikke er vanlige brukeres oppgave å administrere forumet.

Takk for linken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...