Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OPPDATERING! EA har gjort det igjen: Serverfilene for Linux er merka versjon 1.0.2446.12d, men egentlig versjon

er 1.0.2446.11. Oppkobling er med andre ord umulig. Vi får vel bare vente på at de slipper rett versjon før serverne kommer opp.

 

jøss...

Endret av nord
Lenke til kommentar
Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

Spille til du sovner! :w00t:

glemte å si at spillet er ferdig å lasta ned om 1.5 - 2 timer..

men du fatta sikkert det ? :p

Lenke til kommentar

OPPDATERING! EA har gjort det igjen: Serverfilene for Linux er merka versjon 1.0.2446.12d, men egentlig versjon

er 1.0.2446.11. Oppkobling er med andre ord umulig. Vi får vel bare vente på at de slipper rett versjon før serverne kommer opp.

hehe..for en gangs skyld er jeg glad jeg ikke bruker linux..

gjorde den geniale gjerningen og stoppe downloadingen min, så jeg må begynne på nytt.. står nå i kø hos filefront i håp for en mer stabil og raskere download.

 

gratiss til alle som har fått ned demoen.. forbred dere til å bli slaktet i morgen :D

Lenke til kommentar
Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

Spille til du sovner! :w00t:

glemte å si at spillet er ferdig å lasta ned om 1.5 - 2 timer..

men du fatta sikkert det ? :p

Fatta det.

 

Se en skikkelig krigsfilm, ala Black hawk down. (lignende miljøer) nyt filmen med en kald cola og du blir skikkelig gira! Spill da til du sover! Beste tipset jeg kan gi deg!

Lenke til kommentar
Jeg har ca. 2 valg..

Sitte her å vente i 1.5 - 2 timer, for så å spille litt før jeg legger meg, eller legge meg nå, stå opp veldig tidlig, og spille hele dagen helt uthvilt..

Spille til du sovner! :w00t:

glemte å si at spillet er ferdig å lasta ned om 1.5 - 2 timer..

men du fatta sikkert det ? :p

Fatta det.

 

Se en skikkelig krigsfilm, ala Black hawk down. (lignende miljøer) nyt filmen med en kald cola og du blir skikkelig gira! Spill da til du sover! Beste tipset jeg kan gi deg!

Fant ut at det er komt ut en ny "The Scene" episode ut, så jeg laster ned den nå, så får jeg se den imens... :)

Lenke til kommentar

OPPDATERING! EA har gjort det igjen: Serverfilene for Linux er merka versjon 1.0.2446.12d, men egentlig versjon

er 1.0.2446.11. Oppkobling er med andre ord umulig. Vi får vel bare vente på at de slipper rett versjon før serverne kommer opp.

hehe..for en gangs skyld er jeg glad jeg ikke bruker linux..

det dreier seg vel bare om serverfilene til linux. med andre ord: ingen serverfiler ingen serverer og spele på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...