Gå til innhold

Din favoritt class...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være mage :D Alltid morsomt å gå sammen med 1-2 andre mages og AoE opptill 6 stk til døde :dribble:

Men hunter er kanskje morsomere :hmm: Må være sinnsykt deilig å crite med aimed shot?

Skrevet

ja :D

eneste problemet er å håndtere aggro etterpå :p hehe

men seriøst, en archery specca hunter crit'er OFTE...iallefall i min erfaring...

Skrevet (endret)

Er nesten så man håper på å ikke critte for da varer kampene kortere.... Steady as she goes er hakket bedre enn plugselige crits. Ellers så hjalp det veldig å få siste level Growl.

Endret av Netforce
Skrevet (endret)

Warrior og Shaman.

Warrior fordi klassen gir gode utfordringer, mens min Shaman er alltid den som utretter mest i instance.

Liker å ha en viktig rolle.

Hum, har ikke prøvd Priest eller Rouge enda. Får se å gjøre det.

Endret av RevX
Skrevet

Jeg har 2 characters som jeg har spilt aktivt med.

Dwarven Warrior (level 40), meget morsom å spille med, mye armor, mye slagkraft. Kanskje den enkleste classen å spille med.

Tauren Shaman (level 17), har ennå ikke blitt helt fornøyd med denne shamanen min. Virker som om den er liksom midt i mellom alt, og er ikke supergod på noe, men heller ikke superdårlig på noe. Men det kommer seg vel litt når jeg får litt kraftigere shocks og totems. også er det jo ett stort pluss at jeg kan bli ulv på level 20 da:) Greit å ha fram til man får seg mount.

Skrevet
Dwarven Warrior (level 40), meget morsom å spille med, mye armor, mye slagkraft. Kanskje den enkleste classen å spille med.

Det skurrer litt hos meg nå...

Uansett, liker Warrior. Men det gøyeste er vel Rogue. Den klassen jeg er mest glad for å ha med i party i en PvP situasjon er desidert Druid/Priest.

Skrevet

Har spilt warrior, rogue og hunter, og hunter er desidert morsomst av disse, pluss at denne klassen krever skills i PvP. I tillegg kan man med en hunter grinde nesten uten pauser i det uendelige slik at (som nevnt tidligere) XP'en renner inn.

Skrevet
Rogue er bare best, spess i 1 on 1 og solo!

Liker måten jeg kan leke med offeret mitt i 1 on 1 :p

Du mener når du blir 3-shottet av en warrior med MS, overpower og execute? :whistle:

Nei warrior er nok min favoritt intil videre

Skrevet

rogue er bare morro fram til lvl 40, så er det repeat og repeat ;)

Leter etter ny klasse nå, hunter lvl 24 er også dritgøy

Skrevet

er jo da morroa starter jo! :D

repeat,repeat blir det på alle klasser etterhvert, det kan jeg love deg ;)

Skrevet

JEG har iallefall nesten slutta med min rogue etter jeg kom til lvl 40. Kanskje mangel av steder, noen forslag? Er vel for dumt å begynne på desolace eller STV eller badlands nå? Uldaman kanskje?

OT2k: Uldum er hva for noe?

Skrevet

JEG har iallefall nesten slutta med min rogue etter jeg kom til lvl 40. Kanskje mangel av steder, noen forslag? Er vel for dumt å begynne på desolace eller STV eller badlands nå? Uldaman kanskje?

Uldum er et sted i sør Tanaris med noen lvl 50 elite giants. Der man leverer inn diskene man kan få i Uldaman etter siste bossen.

Skrevet

Uldum er et sted i sør Tanaris med noen lvl 50 elite giants. Der man leverer inn diskene man kan få i Uldaman etter siste bossen.

så det er ikke en instance?

Skrevet

Jeg kan ikke med ord beskrive hvor mye jeg hater rogues, den klassen skulle aldri vært laget...fy skam blizzard....80 % av alle som ganker meg i Azshara, er rogues....

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å lage en warrior.

Overpower = Roguekiller.

eneste som er lettere en Warrior Vs Mage (der mage seff omtrent alltid vinner)

er Warrior Vs. Rogue! Jo mer de dodger jo oftere slår vi :-)

Skrevet

hehe, 1 on 1 med rogue var det en her som nevnte, men en rogue har aldri spilt 1 on 1.

om du er en class med mye armor, har de tatt over halve livet ditt før du i det hele tatt kan bevege deg, for så å bli stunnet igjen.

er du en mage/priest/druid er du så godt som død før du kan bevege deg. druid har kanskje størst sjanse grunnet NS+HT, rejuv, travelform. men fremdeles kan roguen ta deg igjen med sprint

Skrevet

Har prøvd neste all klassene opp til ca. lvl 15 og må si at jeg fortsatt foretrekker warlock, med priest på en solid andreplass. Warlocken min er alltid ettertraktet i parties (får et whsper hvert femte minutt i IF) og eier totalt i Duels.. Blir litt mye shard farming, men ellers tøff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...