Gå til innhold

Den store musikk tråden


MGS3

Anbefalte innlegg

Ja, her kan dere diskutere all slags musikk...

 

Favorittband/favorittsanger/favoritt cd'er/osv. osv.

 

Favoritt bandet mitt er Iron Maiden uten tvil. Jeg liker også Nightwish, Children of Bodom, Dream Theater...

 

Metallica er et genialt band, men jeg har ikke hørt altfor mye fra dem, så dermed kan jeg ikke si at Maiden eier dem, og jeg vil ikke gjøre det heller.

 

Som dere ser liker jeg for det meste rock/heavy-metal, men jeg hører også litt på jazz, og (ja faktisk) rap.

 

Favoritt sangene mine fra Nightwish er Roll Tide(Crimson Tide), Astral Romance, 10th man down og The Paraoh Sail to Orion

 

Favorittsangene fra CoB er Silent night, Bodom night og Needled 24/7

 

Alle Maiden sanger er mine favoritter, så jeg skal ikke ramse dem opp...

 

Før dere skriver i denne tråden, VÆR SÅ SNILL Å RESPEKTER ANDRES FAVORITTBAND!!!! Ikke si at et band suger uten å ha mening! F.eks jeg sier ikke at Metallica er dritt, for jeg har ikke hørt såpass mye av de at jeg kan si noe sånnt...håper dere forstår!

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feilpostet kanskje? Musikk under "lyd og bilde"?

hvor ellers skal han poste den da? "bil og motor"?

Slik jeg forstår det var den feilpostet, det vil si at det er meget mulig den var i "bil og motor" ;)

 

Uansett. Har skikkelig Weezer følelse i dag, sikkert fordi jeg brukt en liten stund på å spille Beverly Hills og My name is jonas på bassen min (ja, jeg har nettopp begynt å spille, så ikke mobb) :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...