Gå til innhold

Er forelska i ei i klassa


Anbefalte innlegg

Min erfaring er at det kommer veldig an på situasjonen hvordan de reagerer hvis du tar dem på ræva... det er ikke noe man skal gjøre når man er seriøs.

 

Men når jeg sto og ga T-kroker i skisenteret i vinter dreiv vi og kødda og tok damene på ræva uten at det gjorde noe, men de forstod jo bare at vi tulla da. Dessuten tørr de kanskje ikke reagere sånn mot noen som er et par år eldre.

Du skal da for faen meg ikke beføle folk uten at de vil det selv. At det bare "er tull" forandrer ikke på en tøddel. Å beføle folk uten samtykke er trakkasering og forbanna idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flørt, bli kjendt med vennene få msn og flørt.

 

PS:IKKJE TA PÅ HENNE :no:

 

EDIT:

 

Du skal da for faen meg ikke beføle folk uten at de vil det selv. At det bare "er tull" forandrer ikke på en tøddel. Å beføle folk uten samtykke er trakkasering og forbanna idiotisk.

 

 

når dei veit at vi kødder og når dei gjer på oss :)

Endret av izoren
Lenke til kommentar

Beklager kompis, men du har kommet feil.

Hw.no er ingen sted for å få sjekketips, fleste folkene inne her har såvidt vært ute i dagslys!

 

Første folk anbefaller her er å skaffe msn adressa hennes...(fniis)

Så jeg kan bare si en ting, lykke til!

 

Innholdet i dette svaret blir vel fjernet? *snufs*

Endret av santaxx
Lenke til kommentar
Beklager kompis, men du har kommet feil.

Hw.no er ingen sted for å få sjekketips, fleste folkene inne her har såvidt vært ute i dagslys!

 

Første folk anbefaller her er å skaffe msn adressa hennes...(fniis)

Så jeg kan bare si en ting, lykke til!

 

Innholdet i dette svaret blir vel fjernet? *snufs*

kommer fra en wow-nerd. Interessant.

 

 

Edit: Og ikke for å være slem eller noe, men etter hva jeg har fått inntrykk av her, så burde du finne deg noen andre. Hun er sikkert ikke noe å samle på uansett :wee:

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

hehe, sånn det høres ut for meg så er ho populær på skolen, og folk som er veldig populære har vel en tendens til å bli svært så bevisst på det sjøl... desverre. Så som en del andre her har sagt, så ville jeg lagt hele prosjektet på is var jeg deg. Så får du heller finne ut av det hvis ho skulle vise seg å bli interessert i deg en dag.

 

Veit så altfor godt at det ikke er enkelt, men jeg tviler litt på at du har så store sjanser :)

Lenke til kommentar
1 år +  no talk = Bad.

 

Bedre føre var enn etter snar.

Det funker. Jeg snakket ikke med ei på 3 år, helt til ungdomsskolen, er gode venner nå. Når jeg tenker meg om har dette vært tilfellet med flere, men spesielt med henne. Var ganske sjenert før ungdomsskolen og.

 

 

Edit: Og hvis du er litt sjenert, så er faktisk msn er godt sted å starte et vennskap.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
1 år +  no talk = Bad.

 

Bedre føre var enn etter snar.

Det funker. Jeg snakket ikke med ei på 3 år, helt til ungdomsskolen, er gode venner nå. Når jeg tenker meg om har dette vært tilfellet med flere, men spesielt med henne. Var ganske sjenert før ungdomsskolen og.

 

 

Edit: Og hvis du er litt sjenert, så er faktisk msn er godt sted å starte et vennskap.

Jo, det funker, har faktisk noen ettårutensnakk-venner nå, men ingen ettårutensnakkplusslåingisvømmehallensombleoppfattetSVÆRTdårligfrajentasside-episoder. :p

 

her er det også snakk om kjærlighet, ikke vennskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk høre av en jente jeg hadde gått i klasse med hele ungdomsskolen at hun likte meg, men det kom ikke ut før vi hadde byttet klasse og forsvunnet på hver vår skole. Hadde jeg faktisk vært interessert i henne, hadde jeg synes det var sjarmerende at hun ikke våget å "stå frem" i løp av de årene, men at hun sa det etterpå, så det er aldri for sent.

 

Ikke vær sykelig interessert, spill litt hard to get, men vær sjarmerende, og legg gjerne til litt flatterende sider ved deg selv i hennes nærvær slik at hun legger merke til deg, men ikke prøv for hardt. Den godeste dimiles sier noe lurt når det gjelder aksept hos hennes venninner. Vær gjerne motvekten til de sannsynligvis teite kameratene dine (noe de fleste jenter syns om de fleste gutter i 16-års alderen, ved en del anledninger). Vær voksen, unik og ha selvtillit. Se på henne av og til, men ikke slik at dere får øyenkontakt altfor ofte og ikke la venninnene hennes legge merke til deg for mye, slik at du blir erklært gal av dem.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...