Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]


Anbefalte innlegg

tror nok jeg må joine i dette her, har minst en, kanskje to som blir med som jeg kjenner godt også.

 

mene et spørsmål, er det er greit for dere (sett at jeg blir med) at jeg spiller litt utenom guilden til tider også? jeg har et par tre andre venner som jeg kunne tenke meg å spille litt med. og de kommer nok ikke til å joine av diverse årsaker. (les: har egen liten guild, er ikke medlemmer her osv)

jeg har ikke fått svar enda så jeg qouter meg selv jeg for å se om det hjelper :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tillater meg en dobbelpost, med hvordan siden er ut! (Se på det nye banneret :dribble: )

 

EDIT: Riktig bildet er en fordel!

Var ikke siden litt... grå? Litt kjedelige farger? Menmen, skal ikke klage, er ikke noe flink til å lage web-sider jeg, så.

Men banneret var fint :thumbup:

Lenke til kommentar

@ Zyfex - genialt banner! :thumbup:

 

@ Sigz - Adder deg iam! :)

 

@ Spirre - det er helt ok, det - ingen som stopper deg fra å spille med andre enn guild-members ;)

 

@ Strategery - med en gang vi vinner i HoH eller får råd til å kjøpe av noen :)

 

@ alle som roser zyfex med banneret - :yes::):thumbup:

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Tillater meg en dobbelpost, med hvordan siden er ut! (Se på  det nye banneret  :dribble: )

 

EDIT: Riktig bildet er en fordel!

Var ikke siden litt... grå? Litt kjedelige farger? Menmen, skal ikke klage, er ikke noe flink til å lage web-sider jeg, så.

Men banneret var fint :thumbup:

Jeg er veldig fan av stilrene sider. Mindre elementer =mindre rot =mer brukervennlige sider.

 

Men jeg kommer nok til å oppdatere med nye design innimellom ja ^^

Lenke til kommentar

Vi er nå 18 medlemmer i WoH. Hvis det er noen som har meldt seg på som jeg har oversett må de si ifra snarest. Som dere ser er vi veldig mange som har Warrior som primary profession. Vi trenger flere Monks, Elementalists, Necromancers osv. For å ha en god guild trenger vi fler av de defensive karakterene. Alle er som sagt velkommen.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...