Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]


Anbefalte innlegg

Ja, det er mulig å joine nå, på følgende premisser:

 

Du er lvl 20.

Vi tar en try-out hvor du overbeviser

Du kan oppføre deg

Spiller jevnlig

OSV. Bare kontakt oss ingame, men jeg blir borte i 1 uke nå, så prøv Kevlar (Kevlar Trickshaper), Kai (Kai the Great), Johannes/SGE7000 (Aeron Lathaniel)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lol, har dere PvE tryouts? :D

Jeg må bare spørre deg om en ting OleR:

 

Nr1: Hvor står det at det er PvE tryouts?

Nr2: Viste du at du har en veldig "kvalmendes" måte å svare på? Veldig "jeg vet alt, og er mye smartere, bedre [insert 1000 positive adjektiv her]? Vel, nå vet du det.

 

sry for litt dump!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Heisann.

 

Jeg har sammen med en SGE7000 funnet ut at det er på tide å danne en Guild Wars-guild for oss her på HW. Vi har nå dannet guilden , og vil gjerne at de som er interessert i å joine oss skriver seg opp på denne listen. Det skal gjøres som i dette eksempelet:

 

Grundig - Kai The Great - Warrior/Elementalist

 

På den måten får vi lettere oversikt på hva alle er. Det er egentlig ingen spesielle krav som må til for at akkurat DU skal kunne joine oss. Det er irrelevant om man er lvl 5 eller lvl 20, alle er like velkommen. Vi håper på mye moro og god stemning, derfor er det viktig at DU bidrar med det du kan! Har du spørsmål vedrørende dette prosjektet send oss gjerne PM, eller ta det opp her hvis dere tror at det er flere som har bruk for informasjonen. Vi håper på å få flest mulig medlemmer, og at vi kan ha mest mulig moro i tiden fremover. Vi har nå bestemt oss for å bruke TeamSpeak til å holde kontakten. Adresse og passord finner du på Guild-anouncments. Hjemmeside og forum er oppe og går. :)

 

Guild Leader

 

SGE7000 - Aeron Lathaniel - Ranger/Warrior

 

Guild Officer

 

Grundig - Kai The Great - Warrior/Elementalist

Zyfex - Eirik Bloodbane - Monk/Mesmer

 

Members

 

Vi er så mange medlemmer nå at vi ikke har styr på hva alle kaller seg på forumet. Hvis vi en gang får styr på dette igjen vil vi selvfølgelig føre opp dette her.

 

Rekruttering

 

Warriors of Hw har vokst ekstremt siden vi startet den opp. Vi har så mange medlemmer at vi rett og slett er nødt til å kutte ut alt som heter rekruttering. Johannes, guild leader, vil permittere alle som har vært borte fra guilden over lengere tid, uten å ha gitt beskjed om at de skal bort. På nåværende tidspunkt er det ingen vits i å spørre om å få joine oss, ettersom vi allerede er veldig, veldig mange. Vi vil fortsette rekruttering når mange nok medlemmer faller bort. Håper dere forstår  dette.

4242355[/snapback]

Hei jeg har veldig lyst til og bli med!!

 

sanojonas-Sanoj Onas-Warrior/Monk

Endret av sanojonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...