Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror nok jeg må joine i dette her, har minst en, kanskje to som blir med som jeg kjenner godt også.

 

mene et spørsmål, er det er greit for dere (sett at jeg blir med) at jeg spiller litt utenom guilden til tider også? jeg har et par tre andre venner som jeg kunne tenke meg å spille litt med. og de kommer nok ikke til å joine av diverse årsaker. (les: har egen liten guild, er ikke medlemmer her osv)

Lenke til kommentar
Og slik ser sia ut da jeg gir meg for i dag:

Ser veldig bra ut :dribble:

Men en liten ting, banneren "Fury of the norsemen" burde vel kansje stå navnet på guilden der istede? eller har du allerede tenkt at det skal stå der men bare ikke kommet så langt enda?

Jada, seff skal riktig banner lages! Har bare ikke gøddi enda!

Lenke til kommentar

Kult at dette endelig ble noe av. Har spilt i et annet guild en god stund nå, men er så lite aktivitet der, og er lei av tyskere.

 

Nå spiller jeg på US-servers, men kan skifte nå etter denne uaks patch komer ut (De skal legge inn enda flere valg på distrikter, så europa får disse valgene:

- English speaking

- German speaking

- French speaking

- Italian speaking

(tror det var alle).

Da kan vi dra tilbake til europa-serveren og spille på "English speaking"-distrikter.)

 

Uansett, jeg stikker fra mitt guild nå, og venter på invite fra deg/dere når dere har tid. Gleder meg :D

 

Jeg er:

 

LuggagE - Miss Smite - Warrior/Monk (lvl 17 atm)

 

 

Add me please! :D

Lenke til kommentar

gjør ingenting om du ikke har mic, eller det som er negativt for deg er at du må skrive til oss, men vi kan prate til deg. Merker fort når en uten ventrilo prøver å teame med en gjeng som sitter inne i ventrilo. Han blir liksom litt "utenfor".

 

Url til forum ser du når du joinet guilden.

Lenke til kommentar

Er det noe limit på hvor mange som kan være med? Har tenkt å skaffe meg GW snart, tror det blir før eksamen, men tror ikke det blir helt enda. Må også prøve å sette meg litt inn i spillet før jeg blir med, kanskje.

Så, blir det fullt noen gang, sånn at jeg må skynde meg, eller kan jeg ta det litt med ro?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om jeg skal joine...

Skal spille med noen kompsier, men det er vel år og dag til de kommer på like høy level. De har jo ikke spillet ennå.

 

Tror faktisk jeg joiner!

 

siGz - Ingame nick: Shakk Dewakk (lol!) Wa/Ne . lvl.8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...