Gå til innhold

Hadde du stolt på denne butikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp den beste pc for den beste pris.

 

 

Vi selger en pc.

 

1gb ram

 

Speed 3,2 GHZ

 

512 DDR

 

200 GB Hard disk

 

Pentium 4

 

256 mb Grafikk kort- Regnet som den beste i verden.

 

Kombinert cd-dvd-brenner.

 

Farge på kabinet kan velges.

 

Den beste lydkort i Norge følger med.

 

NY PRIS AV DENNE PC I SVERIGE ER 16.000 SEK

 

MEN NÃ¥ er det! TILBUD TIL DE SOM VIL 1 AV TOP 10 PC i Norge

 

FOR 10.000.-

vet ikke helt hva de vill prøve å fortelle oss om den pc'n.. om den her 512mb ram eller 1 gb :p

Lenke til kommentar
Hei! vil gjerne søke jobb hos dere!

Jeg kan bygge data, og jeg kan fikse moped, og syns derfor at dere høres ut som en bra og seriøs arbeidsplass for meg.

Jeg vil ofre mest mulig av min tid, og vil gjøre det som må til for at ting skal gå fremover.

Håper på raskt svar

 

ble vel bare nødt å sende en jobbsøknad dah :p

håper på ekstremt raskt svar :D

 

Ellers tror jeg at jeg skal få satte inn en bestilling å se hva som skjer..

gøy gøy gøy :p

 

EDIT: altså.. brukte ikke mitt eget navn.. bare om dere ser den og begynner å lure liksom :p

Dritbra! :thumbup: Håper du får svar. *ler så jeg rister*

Lenke til kommentar

Hmmm. Hva i all verden har bilder av kjente steder i usa å gjøre innpå produktsidene til denne "webshoppen"?

 

Digger spesielt produktet øverst til høyre, elelr rettere sagt teksten som står til det: Det er til Led belte det koster 300kr de blir tilsammen 800kr

Lenke til kommentar
Hei! vil gjerne søke jobb hos dere!

Jeg kan bygge data, og jeg kan fikse moped, og syns derfor at dere høres ut som en bra og seriøs arbeidsplass for meg.

Jeg vil ofre mest mulig av min tid, og vil gjøre det som må til for at ting skal gå fremover.

Håper på raskt svar

 

ble vel bare nødt å sende en jobbsøknad dah :p

håper på ekstremt raskt svar :D

 

Ellers tror jeg at jeg skal få satte inn en bestilling å se hva som skjer..

gøy gøy gøy :p

 

EDIT: altså.. brukte ikke mitt eget navn.. bare om dere ser den og begynner å lure liksom :p

Dritbra! :thumbup: Håper du får svar. *ler så jeg rister*

Skal holde dere oppdatert om den ja :p

 

og til deg surbz00r.. som du og sikkert alle dere andre kan se, så er det enkelt å greit en av våre supersmarte innvandrervenner bosatt i Oslo som har kommet over en side på internett som tilbyr deg gratis webshop side i ett underdomene komplett med maler og styr..

 

men tilogmed en 8 åring hadde klart å sletta det gamle å erstatta det med noe nytt, istedenfor å lage litt nytt å la resten stå..

 

dette må vere årets vits! :!:

Lenke til kommentar

Synes mest det ser ut som en tolvåring som fantaserer om å starte webshop, og som finner et ferdig hjemmesideoppsett, hvor han så fabulerer om å selge diverse ting og tang. Uten at han tenker over at andre kan se sidene hans(!).

 

Tviler på at han virkelig prøver/er i stand til å selge noe. Jeg håper ihvertfall dette er nære sannheten...

Lenke til kommentar
Synes mest det ser ut som en tolvåring som fantaserer om å starte webshop, og som finner et ferdig hjemmesideoppsett, hvor han så fabulerer om å selge diverse ting og tang. Uten at han tenker over at andre kan se sidene hans(!).

 

Tviler på at han virkelig prøver/er i stand til å selge noe. Jeg håper ihvertfall dette er nære sannheten...

Kan se ut som han har vært en tur innom http://www.primetap.net/freewebsites.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...