Gå til innhold

Pinligste stedet du har fått reisning (stå kuk)?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pinligste stedet må vel være på bussen. Eller på jobb. (matvarebutikk) DET er kjedelig det.

 

"øhh, hvorfor står du bak frokostblandingene hele tiden?"

"JEG SJEKKER DATOEN!!!!"

Den fortjente en plass i siggen min :p

drittbra, kjenner meg igjen......

 

*for wannabe moderator. Siggen min er på 4 linjer siden "quote" ikke gjelder.

dette er avklarert med B|real :love:

Lenke til kommentar
Fikk det da ei jeg likte utrolig godt satt seg på fangen mitt! :!: Pinlig.. Hu kommenterte det heldigvis ikke da.. Var i åttende.. (1 år sida)

Har fått det samme så utrolig mange ganger i fylla! :p og ellers også egentlig. Hvis dem setter seg akkurat oppå... Er ikke fordi man blir kåt, det bare skjer. Virker ikke som om de merker det.. Har aldri fått noen kommentarer om det.

 

Ellers får jeg det når jeg soler meg på ryggen, så da må jeg bare vente litt før jeg snur meg :p. På ungdomskolen hadde vi gym i første, var ikke alltid morrabrødet hadde gitt seg før timen.. Men det gikk som regel bra.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Pinligste stedet må vel være på bussen. Eller på jobb. (matvarebutikk) DET er kjedelig det.

 

"øhh, hvorfor står du bak frokostblandingene hele tiden?"

"JEG SJEKKER DATOEN!!!!"

Den fortjente en plass i siggen min :p

drittbra, kjenner meg igjen......

 

*for wannabe moderator. Siggen min er på 4 linjer siden "quote" ikke gjelder.

dette er avklarert med B|real :love:

HÆ?

 

Nei, jeg avklarte din daværende signatur at den var OK. Den du har nå er IKKE lovlig. Fjern den asap zulu helst i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan et triks som har reddet meg fra mange pinlige situasjoner. Om ku*en blir ivrig, kan man bare plassere den slik at beltet på buksa holder den på plass. Altså at den står rett opp, men under buksa og beltet. Så tar man bare genseren litt over. Skjønner?

 

 

Kan komme med illustrasjon, eventuelt bilde, om ingen forstår. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg kan et triks som har reddet meg fra mange pinlige situasjoner. Om ku*en blir ivrig, kan man bare plassere den slik at beltet på buksa holder den på plass. Altså at den står rett opp, men under buksa og beltet. Så tar man bare genseren litt over. Skjønner?

 

 

Kan komme med illustrasjon, eventuelt bilde, om ingen forstår. :wee:

Ja! Vi forstår!

Lenke til kommentar

Må få slenge inn en episode med en kompis. Vi gikk på ungdomskolen og dette var tiden da slike fæle tynne hip hop bukser var inn. Slike i stoff altså. (Ja det er en del år siden)

Det var i mattetimen og alle måtte opp på tavla å løse hvert sitt stykke. En etter en gikk opp, men da turen kom til "Lars" ville han ikke opp på tavla. Læreren ble irritert og til slutt sint. "Lars" måtte ganske enkelt opp der. Han reiste seg og gikk krokrygget opp til tavla. Han regnet ut stykke med ryggen mot klassen hele tida. Læreren som sto ved siden av ble plutselig rød i ansiktet. Da "Lars" var ferdig ble han stående der oppe litt før han snudde seg mot klassen, og alle kunne se hans enorme ståpikk presse mot det tynne stoffet i hip hop buksa hans.

Det var faltisk så ille at jeg ble flau på hans vegne.... Det må har vært sinnsykt pinlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...