Gå til innhold

Antall mobiltelefoner du har og bruker


Anbefalte innlegg

Mulig noen har lurt på dette før, men fant ikke noe lignende emne.

 

Jeg er bare veldig nysgjerrig på hvor mange mobiltelefoner en normal bruker av amobil.no egentlig har som ikke er defekt, og i bruk jevnlig. Kom nemlig på at jeg har ganske mange selv :ermm:

 

EDIT: Javel, årstall skal bli. Jeg kjøpte telefonen i årstallet som står i slutten av linja.

 

Har følgende:

Samsung Z107 - Bruksmobilen (2005)

Sony Ericsson T290i - Batterikapasitet-mobilen (2005)

Nokia 6630 - En å leke med programvare på, samt kameratelefon. (2005)

(Hadde også en X460 som jeg kjøpte i 2005)

Siemens S65 - Hmm... Dressmobilen? :p (2004)

Samsung S100 - Fritidsmobilen. Gjør ingenting om denne faller i havet. (2003)

 

 

Altså fem stk. Har også en noe defekte greier i tillegg, og noe av det er kanskje ikke defekt engang?

 

 

Regner med dette er unormalt mange, men er litt gadgetfreak kan man vel si. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker kun en av gangen; har flere fungerende (4-5 stykker kanskje) liggende i skuffen, men når jeg bytter så blir det til at jeg bare bruker den nye, og den forrige går følgelig ned i skuffen sammen med de andre gamle.

 

Har ingen telefoner som har sluttet å fungere, så jeg har aldri måttet bytte fordi jeg plutselig trengte en ny telefon.

 

Har SX1 nå og den gjør alt jeg har behov for.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Tidligere hadde jeg 3-4 om gangen, men brukte kun 1.

 

Idag selger jeg heller min gamle telefon, så jeg slipper å gi særlig mange kronene i mellom for ny modell.

 

Som med min oppgradering fra D500 til K750 nå. Koster meg ikke én krone. Hadde jeg lagt den gamle i skuffen hadde det kostet noen tusen ekstra.

Lenke til kommentar

Kombinerte SF-65 og 9500 helt til forrige uke da jeg begynnte å bruke 6680 (som er alt jeg "egentlig" trenger) Også har jeg en SX-1 med navicore gps i biln. Hm ja så har jeg liggende en 7600 jeg bruker som umts modem til laptopen når jeg er ute å reiser (men blir vel å bruke 6680 nå)

Lenke til kommentar

Har:

Nokia 6260

Nokia 3660

Nokia 3310

Nokia 5210

 

Det er bare 6260`n jeg bruker.

Bruker 5210`n når jeg står på snowboard fordi den tåler en del.

3310`n fungerer ikke. (så jeg åpnet den, nå fungerer den ihvertfall ikke.)

3660`n mangler jeg bare skjerm på. Skal kjøpe skjerm til den med en gang jeg får penger.

Så enten så selger jeg 3660`n eller 6260`n.....

Vi får se når jeg får skjerm til 3660`n.

 

Min neste blir N70. Har allerede begynt å spare penger.....

Lenke til kommentar

Jeg bruker og har bare en mobil.

Skjønner ikke helt poenget med å ha flere mobiler samtidig. Ok, greit om du sitter med en Nokia 9500, men ellers hvis det ligger en fungerende, relativt ny mobil i skuffa er jo dette bare sløsing med penger..!

 

Selger alltid mobilene mine før jeg kjøper ny. Enten til venner eller til trengende familiemedlemmer :)

 

(nå er ikke jeg en vill jackass-fyr som stadig er ute å skader meg og mine omgivelser da, det skal merkes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...