Gå til innhold

Antall mobiltelefoner du har og bruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer på de som har 5-15 telefoner... Hvorfor selger man ikke noen når man kjøper en ny? Latskap? Bare nysjerrig.

 

Selv har jeg 1 telefon, har eid 9 før og testet et par. Tidligere hadde jeg en 8210 med defekt display (ja jeg vet det er lett å fikse) som backup hvis noe skulle gå til ... med telefonen min, men nå har jeg ikke engang det. Jeg har altså foruten den defekte 8210, solgt alle telefonene jeg har hatt, når jeg har gått til anskaffelse av ny.

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på de som har 5-15 telefoner... Hvorfor selger man ikke noen når man kjøper en ny? Latskap? Bare nysjerrig.

 

Selv har jeg 1 telefon, har eid 9 før og testet et par. Tidligere hadde jeg en 8210 med defekt display (ja jeg vet det er lett å fikse) som backup hvis noe skulle gå til ... med telefonen min, men nå har jeg ikke engang det. Jeg har altså foruten den defekte 8210, solgt alle telefonene jeg har hatt, når jeg har gått til anskaffelse av ny.

Rein og skjær latskap og så har jeg alltid ønsket å ha en eller 2 i reserve og når jeg finner ut at jeg har lyst å selge så er de for gammle og jeg får ikke noe igjen for de! :hmm:

Lenke til kommentar

Bruker nå en Siemens C65! Svært god mobil, etter FW oppgradering.

 

Har vel en Motorola T720i, Qtek 8080 og en T610 liggende, men bruker ingen av de!

 

Vurderer å gå til innkjøp av Siemens SF65, Samsung Z107 eller Samsung SGH-E720, bare fordi jeg ønsker meg en pen telefon og med kamera!

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på de som har 5-15 telefoner... Hvorfor selger man ikke noen når man kjøper en ny? Latskap? Bare nysjerrig.

Jeg har en god grunn for å ha hver av mine fungerende mobiltelefoner:

 

Samsung Z107 - For å ha en brukstelefon

 

Nokia 6630 - Programvaretesting

 

Sony Ericsson T290i - For å ha en med batterikapasitet siden ingen av de to foregående kan skryte av å ha dette.

 

Siemens S65 - Hmm... Ja hvorfor har jeg egentlig den? Jeg liker den, så jeg har ikke så lyst å selge den :p

 

Samsung S100 - Fordi jeg kjøpte ny av en grunn, som gjør at det ikke gjør seg å selge den gamle.

Antenna knakk etter mye HARD bruk. Den landa blant annet på en fjærstein etter et kast med maksimal styrke 45 grader opp i luften fra en gummibåt litt utenfor land. Meningen var å treffe gresset forbi alle steinene. Kunne jo ikke bade med mobilen i lomma ;). Så hvorfor ikke bare bruke den som mobilen jeg ikke er redd for? Liker telefonen veldig godt med unntak av den skruen som leker antenne.

 

Jeg har jo også solgt en del opp gjennom tidene da.

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på de som har 5-15 telefoner... Hvorfor selger man ikke noen når man kjøper en ny? Latskap? Bare nysjerrig.

Jeg har så mange gamle at det hadde ikke lønnet seg (tenker da på finn.no eller qxl).

SE telefonene er jo litt nye, men med noen bulker her og der ;) Jeg har fått dem gratis, så jeg venter til noen trenger og de får :cool:

 

Farmor er en rev på mobil, og jeg bytter den stadig ut med stadig mer avanserte modeller (hun er nokså intressert innen mobil selv). Hun er kul! :w00t:

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jøss...

Kan dere ikke si hvor lenge dere har hatt de forskjellige mobiltelefonene også, da, så blir det litt lettere for oss som ikke bytter så ofte å forstå.

 

Har: Siemens CX70

Har hatt: 3510

 

Vurderte å selge gamle 3510, men bytta i vinterferien, så det hadde ikke blitt mange kronene...

Lenke til kommentar

Jeg er kresen på de fleste områder og holder meg derfor til Siemens. Bruker alle mulige merker på jobb, men ingen blir liksom det samme som Siemens.

 

Har ca 50 Siemens-mobiler for tiden, men bruker for tiden en som tilhører jobb som jeg ikke har selv enda: SK65 (stiligste mobil 2005).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...