Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Har ndu innstallert programvaren som fulgte med tlfen? Ikke alle pcer finner den av seg selv, har bare lagt den inn på 2 pcer, en fant den, en måtte ha hjelp av driverne på cden. Den skal ihvertfall dukke opp som ekstern disk lik minnekortleser/mp3-spiller/kamera etc.

Er ikke blond! Selfølgelig har jeg instalert alt, må jeg skifte fra telenor til f.eks Sense går det bedre dah? Hvis ikke det går kjøper jeg ny mobil, giidder ikke at det ikke går, noen tips til hvordan det går? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier du ikke er blond, men du lurer på om pcen din finner mobilen dersom du skifter abonnement? Hvor gammel er du egentlig?

For det første vet jeg ikkenoe om sånne ting, vet bare hva mobiler heter og hva de har av sånne ting, noen sa at siden jeg ikke fikk datan til og se mobilen var fordi K750i ikke passer til telenor, unnskyld at jeg ikke er XPert dah! Er 15 foresten og til din informasjon, er 15 IDAG! Så det hadde vært hyggelig at du skrev et <<sorry>> så glemmer vi det? HVa? :)

Lenke til kommentar

Hvis du får mobilen til å fungere så skal det ikke ha noe med kampabiliteten til Telenor å gjøre. Hvis du ikke kan noe særlig om data er kanskje dette et skudd i blinde, men here goes: Har du installert USB-driverne til telefonen? Du finner dem her.

 

Får minnekortet til ca 512 MB forresten.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er tatt opp i tideligere poster. Sorry hvis "dobbel" post..

 

Jeg får ikke brukt en .mp3 fil som jeg laster opp til telefonen som meldingstone. Jeg finner den ikke i tlf.

Jeg laster mp3 opp til MSSEMC\Media files\audio\ringtones via windows explorer.

 

Takker for hjelp på forhånd!

Lenke til kommentar
Du sier du ikke er blond, men du lurer på om pcen din finner mobilen dersom du skifter abonnement? Hvor gammel er du egentlig?

For det første vet jeg ikkenoe om sånne ting, vet bare hva mobiler heter og hva de har av sånne ting, noen sa at siden jeg ikke fikk datan til og se mobilen var fordi K750i ikke passer til telenor, unnskyld at jeg ikke er XPert dah! Er 15 foresten og til din informasjon, er 15 IDAG! Så det hadde vært hyggelig at du skrev et <<sorry>> så glemmer vi det? HVa? :)

Gratulerer med dagen! :fun:

 

kun 7 min igjen da men :p

Lenke til kommentar

Hvilket programvare er den nyeste eller beste nå til dags? Jeg kjøpte min idag og jeg har R1A044. Leste guiden til FW update på k750i og der sto det at R1A044 var "First release". Jeg spurte butikkselgern om det var ny software og alt det der, sa han ja. Skal man egentlig ha R1A044 når man kjøper det nå til dags?

Lenke til kommentar

Nå til dags så skal man vel ha R1J002.

Nyeste version er R1L002. Ganske mange som sliter med å få lagt inn denne.

 

Tror nok du har noe av det gamleste av FW, muligens den versionene som henger seg opp og tapper batteri og mye annet som var plagsomt i k750i tidligste dager på markedet.

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...