Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket programvare er den nyeste eller beste nå til dags? Jeg kjøpte min idag og jeg har R1A044. Leste guiden til FW update på k750i og der sto det at R1A044 var "First release". Jeg spurte butikkselgern om det var ny software og alt det der, sa han ja. Skal man egentlig ha R1A044 når man kjøper det nå til dags?

Hvis du ikke har noen problemer så ville jeg beholdt R1A044, det er bare den som har bra kvalitet på video-opptak. Bruker du ikke video så spiller det jo ingen rolle.

 

Du finner en oversikt over FW versjonene og hva som er endret i de her.

 

Skriv gjerne en kommentar hvis du har merket andre ting.

Lenke til kommentar
Hvilket programvare er den nyeste eller beste nå til dags? Jeg kjøpte min idag og jeg har R1A044. Leste guiden til FW update på k750i og der sto det at R1A044 var "First release". Jeg spurte butikkselgern om det var ny software og alt det der, sa han ja. Skal man egentlig ha R1A044 når man kjøper det nå til dags?

Hvis du ikke har noen problemer så ville jeg beholdt R1A044, det er bare den som har bra kvalitet på video-opptak. Bruker du ikke video så spiller det jo ingen rolle.

 

Du finner en oversikt over FW versjonene og hva som er endret i de her.

 

Skriv gjerne en kommentar hvis du har merket andre ting.

kan du legge opp en video så jeg kan sjekke hva du mener med bra video kvalitet. syns min var så dårlig

Lenke til kommentar
Hvilket programvare er den nyeste eller beste nå til dags? Jeg kjøpte min idag og jeg har R1A044. Leste guiden til FW update på k750i og der sto det at R1A044 var "First release". Jeg spurte butikkselgern om det var ny software og alt det der, sa han ja. Skal man egentlig ha R1A044 når man kjøper det nå til dags?

Hvis du ikke har noen problemer så ville jeg beholdt R1A044, det er bare den som har bra kvalitet på video-opptak. Bruker du ikke video så spiller det jo ingen rolle.

 

Du finner en oversikt over FW versjonene og hva som er endret i de her.

 

Skriv gjerne en kommentar hvis du har merket andre ting.

Den har hengt seg opp 2 ganger allerede ved stanby displayet. Skulle våkne tidelig idag og satt på alarm, men så hang den seg opp midt på natta(4 tiden). Kunne ikke høre alarmen da..... :( Så jeg tok av batteriet....

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er tatt opp i tideligere poster. Sorry hvis "dobbel" post..

 

Jeg får ikke brukt en .mp3 fil som jeg laster opp til telefonen som meldingstone. Jeg finner den ikke i tlf.

Jeg laster mp3 opp til MSSEMC\Media files\audio\ringtones via windows explorer.

 

Takker for hjelp på forhånd!

Tatt ut USB kablen?

 

Mobilen klarer ikke å lese fra minnekortet hvis USB kabelen er tilkoblet PCen :-)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Har nå hatt K750 i 14 dager, så begynte skjermen å blinke hvitt plutselig. Når jeg tok ut batteriet for å restarte mobilen ville den ikke slå seg på, men blinket bare hvitt. På forhandleren sa de at mobilen måtte sendes inn, fordi de kunne ikke oppgradere firmwaren når ikke telefonen slo seg på. Ventetid, oppimot 1 mnd, grunnet at det var så mange innsende mobiler på verkstedet. Forbannet Sonyericsson, først bruker jeg x antall tusenlapper på mobil, så får jeg utdelt en nokia uten kamera å helepakka, som knapt nok duger til sms skriving, til å bruke i mellomtiden. pysj å tvi så sint jeg er :mad:

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er tatt opp i tideligere poster. Sorry hvis "dobbel" post..

 

Jeg får ikke brukt en .mp3 fil som jeg laster opp til telefonen som meldingstone. Jeg finner den ikke i tlf.

Jeg laster mp3 opp til MSSEMC\Media files\audio\ringtones via windows explorer.

 

Takker for hjelp på forhånd!

Tatt ut USB kablen?

 

Mobilen klarer ikke å lese fra minnekortet hvis USB kabelen er tilkoblet PCen :-)

Takk. Da fikk jeg det til.. :blush: Litt flaut, men hvordan kan man vite...?

Lenke til kommentar
Takk. Da fikk jeg det til.. :blush: Litt flaut, men hvordan kan man vite...?

Minnebrikken kan bare brukes av en datamaskin/mobil/whatever om gangen. Hvis PC'en bruker det har ikke mobiltelefonen tilgang til kortet. Da ville det bli kluss med tilgang/oppdatering.

Lenke til kommentar
Er det noen som veit om Komplett har telefonen med nyere firmware? :)

Vurderer å sende inn til Mpx, og bestille fra Komplett, hvis de har nyere..

Bestile fra Komplett på Mandag denne uke! Fikk Den versionen med J og ikke nyeste med L for å si det sånn! Må nok vente til de får inn nye på lager!

Lenke til kommentar

Som sakt har jeg den eldste programmen selv om jeg kjøpte mobilen igår. Jeg var hos forhandleren ista og han sa at jeg skulle levere tilbake hvis mobilen henger seg opp. Jeg skulle ta med mobilen når displayet har fryst seg fast. (Den har gjort det mange ganger i den første dagen) Burde jeg levere inn eller laste ned ny program selv? Blir ikke videokameraet dårligere? Noe altnernativer?

Lenke til kommentar
ClawHammer: Trykk dette på mobilen din uten å ha på tastelås: >*<<*<* (pilene betyr hvilken vei du skal bevege joysticken :-)), altså høyre, stjernetast, venstre, venstre, stjernetast, venstre, stjernetast...

jeg fikk opp

RJ002

prgCXC125952_EU_1CLR1J002

 

Er den bra eller dårlig ?

 

for ikke sendt mms eller gprs :thumbdown:

Endret av ClawHammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...