Gå til innhold

Tråden for de som har K750i


Anbefalte innlegg

ClawHammer: Trykk dette på mobilen din uten å ha på tastelås: >*<<*<* (pilene betyr hvilken vei du skal bevege joysticken :-)), altså høyre, stjernetast, venstre, venstre, stjernetast, venstre, stjernetast...

jeg fikk opp

RJ002

prgCXC125952_EU_1CLR1J002

 

Er den bra eller dårlig ?

 

for ikke sendt mms eller gprs :thumbdown:

 

Du må oppgradere til R1L002 som er nyeste firmware, og da vil gprs fungere som det skal med Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan du legge opp en video så jeg kan sjekke hva du mener med bra video kvalitet. syns min var så dårlig

Nå har jeg laget en tråd hvor det ligger to videoer.. en tatt med R1A044 og en tatt med R1L002.

 

Tråden finner du HER!

 

Her ser du hvor stor forskjell det er på "papiret":

k750i_video_sammenligne.jpg

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp/spurt om tidligere i tråden eller i en annen tråd, men det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg my k750i. Den er en dag gammel, men den henger seg opp noen ganger.. Den har riktignok bare gjort dette 2 ganger, men til en så bra telefon å være så syns jeg ikke den skal gjøre dette.

 

Er dette normalt?

Og hva skal jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp/spurt om tidligere i tråden eller i en annen tråd, men det hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg my k750i. Den er en dag gammel, men den henger seg opp noen ganger.. Den har riktignok bare gjort dette 2 ganger, men til en så bra telefon å være så syns jeg ikke den skal gjøre dette.

 

Er dette normalt?

Og hva skal jeg gjøre med det?

problemet ditt her er bare at den har den første fw som tlf kom med, denhenger seg opp i blant. Du kan oppgradere den gjennom sony ericsson sin hjemme side med kabelen du fikk med. MEN da mister du den gode kvaliteten på film innspillingen siden SE har gjort en feil her.

 

Men du slipper at den henger seg opp da :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk min k750i i går. Kjempetelefon. Men hvordan får jeg satt den opp til å bruke e-post?

Har telenor telefon og Chello mail. Har forsøkt å legge inn e-post kontoen, men telefonen sier noe om datatilgang eller noe slikt som ikke er opprettet.

Noen som kan hjelpe? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg får ikke synkroniseringen mot Outlook til å fungere, prøver å koble til , Outlook spør om jeg vil tillate at synkroniseringsprogrammet henter ut adresser, hvilket jeg svarer ja på. Problemet er at den samme boksen kommer igjen og igjen, helt til det kommer en blank feilmelding fra synk-prog. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Har hatt k750i i to dager. Den siste dagen har den vært feilfri, null feil, alså den fryser seg ikke opp lenger. (R1A044)

 

Hvilket oppløsning på mp4-fil støtter k750i? Jeg prøvde meg på en (husker ikke oppløsningen, men sikkert høy oppløsning), men jeg fikk bare høre lyden...noen som vet?

Lenke til kommentar
Spør igjen: Det står på dataen at K750i ikke er tilkoblet men det er den, hva skal jeg gjøre.

Hvor står det at den ikke er tilkoblet (hvilket program osv)? Hvordan har du koblet den til (USB, BT, IR)? Hva har du installert av drivere og programvare?

Lenke til kommentar
Spør igjen: Det står på dataen at K750i ikke er tilkoblet men det er den, hva skal jeg gjøre. Please svar, skulle ønske Eikum var på han kunne sikkert fikset et med en gang... :love: ...

Det samma skjedde med meg. Jeg installerte cden man får med. Når man kobler til usb kabel står det nederst til høyre på pc skjermen ny maskin vare funnet eller lignende. Så installerte det uten driver(cden) så programmet kunne ikke finne mobilen. Så jeg installerte alt på nytt igjen. Gå inn på kontrollpanel og installer mobilen med drivern, vis du har gjort det samma som meg :p

Lenke til kommentar
Spør igjen: Det står på dataen at K750i ikke er tilkoblet men det er den, hva skal jeg gjøre.

Hvor står det at den ikke er tilkoblet (hvilket program osv)? Hvordan har du koblet den til (USB, BT, IR)? Hva har du installert av drivere og programvare?

Det er Mobile Network Wizard du mener, Julie Lavendel?

Lenke til kommentar

Jeg skulle legge inn ny firmware på min K750i men etter den guiden så er det en feil i stepp 2.

 

 

2. Avinstaller PC suite og alt annet som har med SE's programvare å gjøre og

reinstaller det herfra.

 

og for bare..

 

 

Oh no! 404 - page not found

 

hva skal jeg jøre ?

 

kan jeg bruke pc suit 1.7.7 ?

Endret av ClawHammer
Lenke til kommentar
Spør igjen: Det står på dataen at K750i ikke er tilkoblet men det er den, hva skal jeg gjøre.

Hvor står det at den ikke er tilkoblet (hvilket program osv)? Hvordan har du koblet den til (USB, BT, IR)? Hva har du installert av drivere og programvare?

Det er Mobile Network Wizard du mener, Julie Lavendel?

OKay har koblet mobilen til usb greia og i Sony Ericsson File Manager står det ikke tilkoblet! Hjelp meg Please!!

Lenke til kommentar
Spør igjen: Det står på dataen at K750i ikke er tilkoblet men det er den, hva skal jeg gjøre.

Hvor står det at den ikke er tilkoblet (hvilket program osv)? Hvordan har du koblet den til (USB, BT, IR)? Hva har du installert av drivere og programvare?

Det er Mobile Network Wizard du mener, Julie Lavendel?

OKay har koblet mobilen til usb greia og i Sony Ericsson File Manager står det ikke tilkoblet! Hjelp meg Please!!

prøv på nytt eller vent litt den bruke å komme :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...