Gå til innhold

folk som selger konto på qxl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk tilbud ingame fra en som ville kjøpe katakteren min for 2000.-. Hehe.. Sa at jeg var villig å selge hvis jeg fikk 150.- pr in-game time jeg har spilt. Noe som fikk prisen til å stige til 140000.-. Prisen min er vel noe høyere nå :p Men, hvis det er noen som er villig å betale min lvl 60 hunter for 150.- pr in-game time så send meg en tell da:P

Lenke til kommentar
Dessuten så har jeg ingen planer om å gjøre noe som strider mot EULA'en til Blizzard da jeg synes spillet er genialt og ikke vil risikere at kontoen min blir stengt.

Men kall meg en tyster om du vil, tar det ikke så tungt.

Blir kontoen din stengt fordi du ikke tyster da? :innocent:

Lenke til kommentar

Og jeg ville gjort akkurat det samme om det var mora min eller bestekameraten min som solgte kontoen sin.

 

For og sette det litt på spissen. Setter du blizzard og wow foran familie og venner?

 

Complexion og si at noen av oss som ikke liker denne "tysting" har kjøpt våre kontoer er vel og ta den litt langt. Jeg er i mot det forde, hva folk gjør med sine accounts ser jeg på som deres ting, hvis du er lei og vill slutte hvorfor ikke selge den og kanskje få litt penger for den "tappte" tiden.

Den tapte tiden sier du? Hvis man ikke har det gøy mens man spiller wow, så er det ikke noen vits å spille. Hvis du ikke forstår hva som er galt med å selge "characteren" sin @ level 60, så les Rookie_NO sitt innlegg.

 

Siden du mangler evne til å se ting i sammenheng selv, så kan jeg prøve å hjelpe deg :

 

Hva hvis dette ble en utbredt måte å spille på? Alle spillerne rundt deg løper rundt og powerleveller, ingen har tid til å stoppe opp og hjelpe deg, de får jo tross alt ikke betalt for det.

Hva med instances, hvor de vil komme til å ninjaloote til seg alt fordi de trenger penger. Hva med bosser med høy respawn tid, hvor powerlevellerne ville komme til å sette teleport timere/campe. Jeg finner absolutt ingen grunn til hvorfor man ikke skal hjelpe Blizzard på dette området. De som selger kontoer har ingen rett til å ødelegge spillet for oss andre.

 

En annen side er at innimellom så må folk beskyttes mot seg selv. Man vil ikke sette like stor pris på en lvl 60 som man har kjøpt i motsetning til en lvl 60 man selv har investert tid i.

 

Det er ingen bragd å bli level 60 i wow, hvis flere finner ut at de kan tjene penger på å spille wow, kan dette ha negative konsekvenser for de som spiller for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Det er ingen bragd å bli level 60 i wow, hvis flere finner ut at de kan tjene penger på å spille wow, kan dette ha negative konsekvenser for de som spiller for å ha det gøy.

Kan? Vi har endel moneyfarmers på vår server. Ninjaer som bare f. Null nytte av de, kaller de parasitter. Heldigvis har endel av de vært dumme nok til å lage et guild, så det hjelper hvertfall å styre unna "Ku ai WOW". Disse folka ødelegger communityet. Begone pest!

Lenke til kommentar

En i guildet mitt sa noe i dag. Kanskje noen har opprettet auksjonen på vegne av noen andre?(f.eks. hvis jeg oppretter en auksjon og oppgir en fiendes character navn og legger inn noen screenshots, og får han bannet fra spillet...) Det kan umulig være vanskelig. Og nå har sikkert blizz fått en haug med reports om det. Bare spekulasjoner, da selvfølgelig.

 

Jeg ser ikke noe galt i å rapportere det til blizzard, når han trossalt er så dum og oppgir hvem han er. Hvis jeg får noen über-items etterhvert så er det fullt mulig at jeg selger det for penger. Men jeg er ikke så dum at jeg oppgir hvem som skal bannes for regelbruddet.

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor dere bryr dere om at folk selger kontoene sine jeg ass,hva har dere med det og gjøre?det er vel faen opp til hver og en og gjøre hva de vil med sine egene ting vel!rapportere ditt og rapportere datt,ska jeg gå og rapportere til morra di hver gang du sitter og ronker forann skjermen din da eller!!hadde jeg kunne tjent meg 5000kr på en ting i et spill,ja fyfaen hadde ikke nøla et sekund!klag heller på de som kjøper det da vel,hadde det ikke vært noen kjøpere,ja da hadde det vel ikke vært noe marked heller da...

Lenke til kommentar

synest at det er bra at folk tar å forteller blizz om dette..

 

de som sier noe anna er for salg av konto'er og de burde ikke sakt noe her.. de som selger kontoer ødelegger for alle... kor morro er det ikke å møte en lvl 55 hunter som lurer på hvorfor i H**** han ikke kan bruke bow når mobs er nerme han.. jo det blir bra i instance..

 

ja jeg har møtt en hunter som klaga over det og spurte etter råd.. når jeg fant ut at han var seriøs så vart det /ignore på han og sendte inn en ticket til blizz.

 

folk som jukser er det verste jeg vet.. spess i slike spill.. BRENN!!!

 

Edit:

 

tysta selv på en i guilden min på swg som skulle selge jedi kontoen.. kjente fyren så vidt.. men hater slikt og jeg ville ikke ha en vildt fremmend idiot som ikke viste noe om spille i guilden..

 

Edit 2:

 

dor123: Den dagen du kommer i grp med en high lvl som har kjøpt kontoen sin så kommer du du å skjønne det veldig godt.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

MysticoN skrev:

"tysta selv på en i guilden min på swg som skulle selge jedi kontoen.. kjente fyren så vidt.. men hater slikt og jeg ville ikke ha en vildt fremmend idiot som ikke viste noe om spille i guilden.."

 

....har vanskelig for å finne ord. Denne typen mennesker som tyster på andre for småtteri har jeg kun forakt for. Kjepphøye og skinnhellige mennesker som tror de aldri gjør feil og at alt de gjør og foretar seg er lovlig. Sannheten er nesten alltid at de samme menneskene også gjør ting de ikke har lov til. De finner ALTID en eller annen fiks unnskyldning for at de MÅTTE gjøre det. Fytterakkern. Jeg blir kvalm...

 

Hadde det enda vært å tyste på noe som faktisk hadde betydning så skulle jeg ikke sagt noe. Er vel ingen som laster noen for å tyste på en kompis eller bekjent som virkelig har tenkt å drepe noen feks. Eller på regnskapsføreren som underslår millioner. Men å tyste på noen for at de selger noe så patetisk som en spillkonto...get a life...

 

Men det var vel sikkert ikke uten grunn at organisasjoner som Gestapo, Securitate, KGB etc hadde så god suksess...det var altids noen villige informanter som hjalp dem...

Lenke til kommentar
LOL for å si det som gamlegutta på Thistledown AC1:

 

"Do you pay some special fee that makes you special? Thought not so STFU and play the game your way while I play it my way"

Ja, fint at vi er helt enige da.

Da kommer jeg til å synes at kontoselgere ødelegger spillopplevelsen for meg, og kommer til å rapportere det jeg ser av slikt til Blizzard også kan du la være og rapportere det du ser av slikt. Så da er vi begge fornøyd...

Lenke til kommentar
MysticoN skrev:

"tysta selv på en i guilden min på swg som skulle selge jedi kontoen.. kjente fyren så vidt.. men hater slikt og jeg ville ikke ha en vildt fremmend idiot som ikke viste noe om spille i guilden.."

 

....har vanskelig for å finne ord. Denne typen mennesker som tyster på andre for småtteri har jeg kun forakt for. Kjepphøye og skinnhellige mennesker som tror de aldri gjør feil og at alt de gjør og foretar seg er lovlig. Sannheten er nesten alltid at de samme menneskene også gjør ting de ikke har lov til. De finner ALTID en eller annen fiks unnskyldning for at de MÅTTE gjøre det. Fytterakkern. Jeg blir kvalm...

 

Hadde det enda vært å tyste på noe som faktisk hadde betydning så skulle jeg ikke sagt noe. Er vel ingen som laster noen for å tyste på en kompis eller bekjent som virkelig har tenkt å drepe noen feks. Eller på regnskapsføreren som underslår millioner. Men å tyste på noen for at de selger noe så patetisk som en spillkonto...get a life...

 

Men det var vel sikkert ikke uten grunn at organisasjoner som Gestapo, Securitate, KGB etc hadde så god suksess...det var altids noen villige informanter som hjalp dem...

Enig med Robertico

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar

Fint å se at du begynner å slippe opp for seriøse argumenter Roberticus, slik at det går ann å diskutere videre her :)

 

Å dra inn Gestapo o.l. blir bare søkt når man diskuterer salg av WoW-accounts.

 

Som jeg har sagt før, støtter jeg selvsagt personen som rapporterte dette til Blizzard. Det er med på å ødelegge miljøet for oss som spiller, og det kommer ikke noe godt ut av det. Nå har også Blizzard laget produktet, og i avtalen man inngår som spiller står det at man IKKE skal tjene penger på produktet til Blizzard. Hvorfor klarer ikke folk å følge dette? Er det så vanskelig å akseptere?

 

Er det nå, Roberticus, at jeg skal gjøre som deg, og si at det er ikke rart det finnes svindlere og andre typer kriminelle, fordi det finnes personer som bryter reglene Blizzard har satt?

 

Og til dere som kun slenger med et ord som kommentar:

Gjør dere det fordi dere vil ha +1 på postcounten, eller fordi dere enkelt og greit ikke har noe å tilføye diskusjonen?

 

Edit: Det ble endret til _tre_ ord nå :roll:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...