Gå til innhold

200 i engineering

Anbefalte innlegg

min lvl 21 mage har 194 i engineering nå og jeg har begynt å tenke litt på hva jeg skal velge; goblin eller gnomish. så litt på det man kunne lage på thottbot men ble ikke så mye klokere siden det ikke står hva som er gnomish og hva som er goblin engineering. Så spørsmålet mitt er hvis noen vet om en side der det står hvilke ting man kan lage som hver av dem?

Videoannonse
Annonse

Gnomish engineering er for å lage forskjellige mekaniske pets osv, mens goblin engineering er for å lage diverse sprengstoff. Dette betyr ikke at viss du velger f.eks. goblin engineering så kan du ikke lage nogen mekaiske pets, men du må finne schematics for å lage dem.

Har selv goblin engineering siden den er mest aktuell for pvp.

Np er ikke jeg den typen som abuser mindcontroll i BRM og kaster folk i lavaen, selv om jeg har opplevd å få det imot meg flere ganger, men siden jeg er mage er det ganske bra å kaste dynamitt på en del creeps som stunner de og deretter sette i gang med AOE. Speedboots trenger jeg ikke heller, så for meg er goblin engineering the way to go.

Np er ikke jeg den typen som abuser mindcontroll i BRM og kaster folk i lavaen, selv om jeg har opplevd å få det imot meg flere ganger, men siden jeg er mage er det ganske bra å kaste dynamitt på en del creeps som stunner de og deretter sette i gang med AOE. Speedboots trenger jeg ikke heller, så for meg er goblin engineering the way to go.

goblin kan da lage rocketboots..

Abuser? Kaster folk i lavaen?

En ting er helt sikkert, du har aldri prøvd gnome mindcontrol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...