Gå til innhold

Oprasjon Spam Test V2


Mato

Anbefalte innlegg

Dette Blir andre gangen jeg "tester" hvor mye spam mail det er mulig og få.

 

grunnen til en gjentagelse er at sist ble det benyttet en hotmail konto , som alle vet er det meget begrenset hvor mye mail det er plass til på 2mb!!

 

vell nokk om det , nå er jeg tilbake utrustet med en mailkonto på 2216 MB , for di som lurer vilken så er det en @gmail.com

 

jeg kommer til og komme med opdateringer på hvormye spam det kommer hver dag , osv osv . bilder blir det og ;) skal bare signe meg en home.no konto

 

ivertfall for og gjennomføre dette trenger jeg deres hjelp :ermm:

noen må (dere som surfer på suspekte sider :D ) spamme mailen i alle sammenhenger som er mulig :wow:

 

 

Adressen er som så : [email protected]

jeg har med vilige valgt en adresse som ikke er så vanlig pga forige gang var det personer som trakk fram at det potensielt ikke var min mail og at jeg bare var ute etter og "skade" andre personer , men dette er 100% :yes: min mail og dere kan med tryghet legge den i gjen på warez xxx og andre lugubre sider

 

så da gjenstår det bare og spamme gutter og jenter ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har valgt en dårlig adresse med tanke på spam, egentlig. Hvis du velger en kort adresse uten tall og snåle symboler vil du havne langt fremme i spamlistene, og dermed få mer spam. Dessuten vet jeg noen har filter mot å sende til adresser som har spam i seg.

Lenke til kommentar

<php

$ganger = 1000;
$adresse = '[email protected]';
$avsender = '[email protected]';
$emne = 'Emne';
$innhold = 'Innhold goes here.';

$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=UTF-8' . "\r\n";
$headers .= 'From: ' . $avsender . "\r\n";

for($i = 0; $i < $ganger; $i++) {
   mail($adresse, $emne, $innhold, $headers);
   echo "$ganger<br />";
}

?>

Trur den skal funke :)

Sleng den ut på en server med PHP, og du er i gang. Kan nok ta litt tid.

 

EDIT: Om noen mener det ikke var så smart å legge denne ut, send meg en PM eller be en moderator fjerne posten.

 

EDIT2: Disclamer: Skal ikke under noen omstendigheter brukes til skikkelig spamming, ok? :)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...