Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Ny hastighet anyone ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er sagt tidligere, men det virker litt påfallende at det skal ta så lang tid å oppgradere hastigheten, når vi vet hvor lang tid NGT bruker.

 

Kan tenkes at Bluecom i samme slengen benytter sjansen til å implementere et system som skal gjøre det lettere å foreta slike oppgraderinger i fremtiden.

 

(Alt for å trøste meg selv, ettersom jeg heller ikke har blitt oppgradert :s )

Lenke til kommentar

hvis man har vært inne på blucom sin side og sett nøye etter på har de en dato på levering av høyere hastighet :

 

Anbefalt maksimal kapasitet er 4400 kbps

Forventet leveringsdato 1.09.2005

 

kluet er at jeg har sett på denne siden støtt og stadig og denne datoen har blitt endret mange ganger .

 

har en 3000 linje og aldri kommet over 2900..

 

vil tilbake til catchcom som alltid greide å holde det de lover og gjerne låg litt over...

Lenke til kommentar
Ringte jeg og, tok ca.1 min så hadde de satt opp hastigheten. :thumbup:

For og nevne det så vil jeg tro dere var på sentrler som BC/Catch selv har byggd ut, da er det bare noen tastetrykk.

På de andre er det Telenor Networks som regjerer og de er ikke særlig kjappe av seg.

Lenke til kommentar

er jeg omtrent den eneste som har fått oppgrader linja mi eller? :p leste forresten bare første side så hva dere på de 6 andre sidene har skrevet bryr jeg meg lite om.. :)

 

Jeg er hvert fall kjempe fornøyd med Bluecom. Knall stabilt og holder det de lover, og litt til. :p

 

Jeg bor i Moss om noen lurte..

Lenke til kommentar
er jeg omtrent den eneste som har fått oppgrader linja mi eller? :p leste forresten bare første side så hva dere på de 6 andre sidene har skrevet bryr jeg meg lite om.. :)

 

Jeg er hvert fall kjempe fornøyd med Bluecom. Knall stabilt og holder det de lover, og litt til. :p

 

Jeg bor i Moss om noen lurte..

tja...jeg har ihvertfall vært oppgradert i en måned eller noe. Er godt fornøyd med mine 4mbit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...