Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Ny hastighet anyone ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer dette: Om man allerede er overført til Bluecom/Catchs infrastruktur, så kan man ringe og be oppgradere hastigheten ASAP?

Ser det er noen som har gjort det, så tydeligvis.. Bare så synd jeg sitter på telenors infrastruktur :cry::thumbdown:

 

edit: skyt meg gjerne hvis jeg tar feil

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Snakket med en kammerat i dag som hadde ringt BC.

Hørtes nesten ut som at noen har fått litt kjeft der siden de hadde oppgradert hastigheten til enkelte, nå har de fått klar beskjed om at det får dem ikke gjøre før at alt er klart, og det har dem sagt skal være klart til senest den 15 ug.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Jeg har rotet bort brevet fra Bluecom angående disse endringene, men var det ikke slik at de som hadde 3mbit ofr 599/mnd ville få 4,4mbit for 499 i løpet av sommeren?

Linja mi ble oppgradert i juni, men regningen for august-oktober var fremdeles på 599/mnd. Er det jeg som husker feil?

Det er ingen som svarer på mail i faktura avdelingen til Bluecom..

Lenke til kommentar
Jeg har rotet bort brevet fra Bluecom angående disse endringene, men var det ikke slik at de som hadde 3mbit ofr 599/mnd ville få 4,4mbit for 499 i løpet av sommeren?

Linja mi ble oppgradert i juni, men regningen for august-oktober var fremdeles på 599/mnd. Er det jeg som husker feil?

Det er ingen som svarer på mail i faktura avdelingen til Bluecom..

Hos bluecom må man ringe og si at man vil ha lavere pris!!! Vi hadde inntil jeg ringte dem en 1mbit linje som vi betalte 800kr for i måneden!

Lenke til kommentar

Er det noen som har en scan av brevet Bluecom sendte ut tidligere i år? Jeg fikk svar fra fakturaavdelingen i dag at de ikke hadde hørt noe om en prisreduksjon, men jeg er 99% sikker på at det stod i brevet jeg fikk (som jeg tydligvis har kastet).

Prisen er satt ned på hjemmesidene dems også (i forhold til den prisen jeg betaler).

Lenke til kommentar
Er det noen som har en scan av brevet Bluecom sendte ut tidligere i år? Jeg fikk svar fra fakturaavdelingen i dag at de ikke hadde hørt noe om en prisreduksjon, men jeg er 99% sikker på at det stod i brevet jeg fikk (som jeg tydligvis har kastet).

Prisen er satt ned på hjemmesidene dems også (i forhold til den prisen jeg betaler).

Du skal selvfølgelig ikke betale mer enn det som står på hjemmesiden dems. Sier seg selv.

499,- er prisen på 4400/640, uavhengig om du er eksisterende eller ny kunde.

Ja, hvis du ikke er i bindigstid da, da er jeg jammen ikke sikker.

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

Det står jo ganske greit hva som skjer på Bluecom sine sider da.

 

http://www.bluecom.no/privat/produkter/article3748.ece

 

Drar bare ut en tekst der:

 

Vi starter oppgraderingene av alle eksisterende kunder i løpet av mai og alle våre eksisterende privatkunder vil ha økt hastighet innen utgangen av sommeren (15. august).

 

 

Vel, binding eller ikke, alle bør vel få...

 

Har selv Bluecom 3000/640, venter fortsatt på økning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...