Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Ny hastighet anyone ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står Kristiansand her også.  Tar 55-100ms å pinge bluecom.no!

Høg ping skyldes i hovedsak opphoping i en eller annen ruter. Så enten går det mye trafikk på linja di eller så er det litt kapasitetsproblemer på sentralen din. kan også bare være en ruter/modem som trenger en restart..

 

har forøvrig ikke fått oppgradert linjaa jeg heller. gjøvik.

Lenke til kommentar
ikke oppgradert i lillestrøm (v/oslo)

 

inn økt ca 100kb.. (max)

 

edit: i følge kartet ca 250meter fra sentral.. :p

luft linje, og linjelengde er noe helt annet.. har selv opplevd at folk som bor 100 meter unna sentralen har 1 km linjelengde..

 

sjekk kapaks :roll:

 

EDIT:

Harstad, Ingen forbedringer

Endret av maturesh
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk bare 68 meter til sentral, (kapaks søk), dette må da være bra?

 

Har dog ikke fått oppgradert linja mi enda, vente vente og atter vente.

Jaja, glad jeg ikke har Telenor, da kunne det vært opptil 6mnd`er før oppgradering.

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Har heller ikke fått noe raskere linje. Her har den bare blitt treigere! :mad: Har 3mbit, og er jo lovt 4mbit. Før lå jeg på rundt 2800kbit på tester, nå ligger jeg på maks 2400kbit, ikke det at det skal være noen krise, men jeg får jo ikke hva jeg betaler for. Men orker ikke å klage akkurat nå, tar det litt senere, for support folka skjønner ikke hva jeg prater om...

Lenke til kommentar
Har blitt lovet 4mbit på torsdag :) må si jeg gleder meg!!

hvor bor du!?

Jeg bor i Asker, er på Engelsrud-sentralen. Valgte for 2,5 uker siden å oppgradere fra 1mbit til det som skal bli 4, ble lovet av en ikke så glup kar hos bluecom at leveringstiden var 2 uker og jeg da skulle få 4mbit. Ringte så før helgen (da det hadde gått 2 uker) og snakket med en dame som hadde litt mer peiling. Hun sa at oppgraderingen startet først nå og siden jeg hadde blitt lovet 4 mbit skulle hun ordne det. Virket som hun kjørte sentralen min opp på en eller annen liste slik at den blir oppgradert nå på torsdag. Håper bare at dette stemmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...