Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Ny hastighet anyone ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått oppgradert min linje ifra Bluecom ennå, fårespørrel til kundeservice, kan dere gi meg en mer esakt dato for oppgradering av min ADSL linje? Nei det kan vi nok ikke. Var svart jeg har fått, fra dem.

Da blir man forbandet når man får sånne svar.

Bor i Larvik.

 

#Smilies for annakvart ord er ikkje verken lesevennlig eller behageleg å sjå på, derfor forsvant alle smiliene fra dette innlegget, venligst begrens smiliebruken heretter#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

staeriks, hvis du forventer å få noe eksakt svar på et sånt type spørsmål syns jeg du er både optimistisk og kanskjel litt kravstor på en gang. Mener du burde være fornøyd med at Bluecom nettopp har kommet med en slik avgjørelse om hastighetsøkning og sette deg i sofaen og vente. :p

Lenke til kommentar

Dette sto i e-posten jeg mottok fra Bluecom:

 

"Vi starter oppgraderingene av alle eksisterende kunder i løpet av mai

og alle våre eksisterende privatkunder vil ha økt hastighet innen

utgangen av sommeren (15. august)."

 

Her står det jo svart på hvitt, så jeg har iaffall ikke tenkt til å mase på dem før tidligst 15. august:)

Lenke til kommentar
Leste at de skulle ta en sentral av gangen. Skjønner ikke at det skal være så tungvint å endre hastighet. Kan jo skjønne at noen har marginale signaler pga linjelengde. NGT oppgraderer lynraskt...

Gå over til NGT da. Fan så mye dere syter ass. Oppgradering, mer upload ... De som trenger upload får seg shdsl. De har vel gitt en deadline. Jeg er fornøyd med det jeg.

Lenke til kommentar

Hei Pine, du kan da ikke nekte oss å diskutere litt. Prøver bare å finne ut om de er kommet i gang med oppgraderingene.

Bluecom bruker som de andre leverandørene ny hastighet som lokkemiddel for å holde på gamle kunder også... Da er vi selvsagt nysjerrige på hva som skjer med linjene våre. (får aldri nok speed :thumbs: )

 

NGT har ikke sentral her, så det er rimelig uaktuelt. Dessuten så har jeg 11 mnd igjen på bindingstiden :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...