Gå til innhold

Første screenshots fra Operation Flashpoint 2!


Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan dere kan si at grafikken ikke er bra. Dette er ikke en FPS med linære baner. Dersom utviklerene presser inn like tung grafikk på det så stort område så vil maskinen din ta selvmord.

 

Grafikken er fin. Detaljerte omgivelser, spesielt naturen. Ikke noe å klage over, next gen konsoller blir ikke stort bedre de heller ( første generasjons spill). I OFP er det gameplay og realisme som teller, dere bør snart skjønne at grafikk teller lite i forhold.

kunne ikke være mer enig i det :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om Codemaster ikke er med i bilde lengre. Det kan være grunnen til at spillet skifter navn også.

 

Gleder meg uansett. Bryr meg ikke om navnet.

De er med enda.. noen fikk det bekreftet på BI forumet...

 

og navnet tror jeg (og noen andre på forumet) er nytt navn til Xbox versionen.. ;)

 

edit: er ikke dønn sikker da..

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Grafikken kan være så "dårlig" den bare vil for meg. "Samfunnet" fikser på det allikevel.

 

Spiller Resistance fremdeles. Spiller på faste tidspunkt. Har gjort en masse jobb for å finne mod/addons som skal forbedre spillet. Men de fleste av disse går på spillbarhet og IKKE grafikk. Noen av mods/addons har også grafikkbiten ivaretatt. Slik som "nye" tanks og våpen, men det er bare en bonus for meg.

 

JA, jeg håper at grafikken blir bedre.

JA, jeg håper en del av bugs'ene blir borte.

 

Men mest av alt, håper jeg at de tar spillmotoren på alvor. Siden som sagt tidligere, "samfunnet" fikser lett resten av det visuelle.

 

DxDll er en av tingene, som "fikser" DX8 -> DX9 på en grei måte. Ikke perfekt, men det blir bedre.

 

Det viktigste blir uansett motoren. Kjipt å "henge fast" på steder hvor man ikke burde. At "hit-box" blir oppdatert og at kontroll av AI blir bedre. Håper litt på en bedre editor for missions. Men slikt fikser "samfunnet" hvis det ikke følger med fra start.

 

Sjekk ut Chain of Command, FDF, Operation Flashpoint Editing Center. Steder som satser på spillbarhet og litt på det grafiske...

 

Bra at det skjer noe synes nå jeg...

 

PS: Spring 2006 og ikke Late 2006...

Lenke til kommentar

Armed Assault er IKKE OFP 2.

 

AA er bare en expansion/nyutvikling av gamle OFP... se på det som OFP 1.5

 

Siste kunngjøring fra BIS kommer i morgen, og det er ventet at de da annonserer OFP 2... som trolig ikke vil hete OFP 2... pga. at BIS og Codemasters ikke lengere samarbeider.

Lenke til kommentar
Flere bilder:

 

http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4485

 

Grafikken er rett og slett skuffende. Klarer nesten ikke å se forskjell fra Operation Flashpoint og det dette spillet.

Det der er jo ikkje OFP 2, grafikken på de bildene der var skikkelig lame( dønn lik 1`ern jo) Og dette er til xbox? :p

Er til PC

 

en oppdatert "engine" av OFP1.. med høyere modells.. Dx9 effekter.. mange hundre folk på battlefields supportet..

 

Join in progess!!!

 

og masse godis :)

 

skal ha både AA og OFp2 :love:

 

AA release: Q4 2005

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...