Gå til innhold

Hva er den beste mp3 spilleren?


Anbefalte innlegg

Tja.. Jeg har en fra Kina som er ganske bra :)

 

Den heter KingMusic 9030 med 256 MB

Produsert av LiveTech

 

Den kan ha rundt 80 sanger i wma 96 Kbit/s :w00t:

 

Kjempebra lyd, og 12 timers oppladbart batteri

 

Kan vel i grunn ikke måle seg med iPod, men for de som ikke trenger 4 GB er den knallbra og ganske billig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zen micro sliter med kvaliteten ja (allmen viten.) H10 syntes da jeg er en spennende MP3 spiller, søk litt på nettet etter anmeldelser, de fleste jeg har lest har gitt fra 8,5 til 10 cnet feks!

Tja, jeg har gjennom tiden hatt 3 forskjellige Creative mp3 spillere som har blitt flittig brukt. Har ikke hatt et eneste problem med noen av dem, til tross for at det fantes forumbrukere som hadde problemer med de samme modellene. :shrug:

Lenke til kommentar
Zen micro sliter med kvaliteten ja (allmen viten.) H10 syntes da jeg er en spennende MP3 spiller, søk litt på nettet etter anmeldelser, de fleste jeg har lest har gitt fra 8,5 til 10 cnet feks!

Tja, jeg har gjennom tiden hatt 3 forskjellige Creative mp3 spillere som har blitt flittig brukt. Har ikke hatt et eneste problem med noen av dem, til tross for at det fantes forumbrukere som hadde problemer med de samme modellene. :shrug:

heldig du da :tease:

Lenke til kommentar
Er olympus noe bra på mp3 spillere? jeg vet de har kamera..

Har en olympus mr100, jeg synes iallefall den er dritdigg! :love:

og designet er minst like bra som apple sitt, bare at det er svart og rødt... det er ikke noe særlig ekstrafunksjoner på den, men det er vel egentlig like greit... Det går an å legge inn tekst på sangene og lese den på spilleren, da. Greit for oss som hører på musikk der teksten er litt vanskelig å få med seg :)

 

Det er imidlertig kamera på mr500i eller hva den heter, men den har jo svær fargeskjerm og kan vise film og greier... kosta over 4000 sist jeg sjekka.

Lenke til kommentar

Du har jo faktisk ikke testet den i bruk da, ibsen? ;) Hvis man skal høre på råd, bør det være fra noen som har testet spilleren en liten uke først :) Men HD5 ser jo ut til å være noe av det bedre som kommer ut! Personlig har jeg kjøpt den kun pga av batteritiden. God lyd, design og alt det der kommer som bonus :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...