Gå til innhold

muse klikke program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt om dette er hardware relatert så moderatorene må slå til hvis de vil!

det jeg lurer på er om det finnes et programm som f eks hvert 20ende sekund trykker på en museknapp liksom automatisk uten at du er der??? :hmm:

håper at noen kan gi meg et svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg også! :p Uansett er dette shitenkelt å lage i VB.. Du kan også gi musemarkøren "navigasjonsopplysninger" så den beveger seg akkurat dit du vil også! Morsomt om du skal nudge på MSN, eller bølle no i et spill.. ;)

Skrevet
vet ikke helt om dette er hardware relatert så moderatorene må slå til hvis de vil!

det jeg lurer på er om det finnes et programm som f eks hvert 20ende sekund trykker på en museknapp liksom automatisk uten at du er der??? :hmm:

håper at noen kan gi meg et svar :thumbup:

Ikke si at du er en av "wannabiene" som spiller rune skape *grøss*

Er du det?

Skrevet
Hehe, jeg også! :p Uansett er dette shitenkelt å lage i VB.. Du kan også gi musemarkøren "navigasjonsopplysninger" så den beveger seg akkurat dit du vil også! Morsomt om du skal nudge på MSN, eller bølle no i et spill.. ;)

Oj forrige post var 2000! gralla!

Skrevet

Schmood! Takk.. =D

Men uansett så brukte jeg sånt selv i Runescape for et år tilbake.. Var helt frelst å endte på lvl74, men uansett! Skryte skryte her.. :p

Tok rekord på en sånn "hvor mange ganger orker du å klikke på knappen under"-flash sak ved å bruke et sånt program, så man kan bruke det til mye rart! :)

Skrevet
Tok rekord på en sånn "hvor mange ganger orker du å klikke på knappen under"-flash sak ved å bruke et sånt program, så man kan bruke det til mye rart! :)

Da jukset du da egentlig ;)

Men mange i klassen min går rundt og sier "Kan du sende meg det der klikke-programmet". De bruker det visstnok på et spill som heter "Kings of Chaos" eller noe sånt. Et gratis internett spill.

Skrevet

Da jukset du da egentlig ;)

Men mange i klassen min går rundt og sier "Kan du sende meg det der klikke-programmet". De bruker det visstnok på et spill som heter "Kings of Chaos" eller noe sånt. Et gratis internett spill.

Been there done that, men det går ikke lengre i det spillet ;)

Skrevet

hei igjenn mange som hr svart ser jeg

for det første

jeg er ikke en wannabi

jeg spiller ikke runeescape

og nå skal dere få vite hvorfor jeg vil ha det

jeg vet ikke ville bare vite om det gikk ann!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

mange fine smilefjes der ja

Skrevet

jeg hadde et sånn klikkeprogram en gang på pc`en, jeg fikk det på en LAN side, men husker ikke hvor det ble av hen, jeg har det iallefall ikke på pc`en mer. det spillet var slik at man skulle klikke så fort man kunne på musa på en viss tid, så når tiden gikk ut fikk man en poen sum. er det slik du mener?

Skrevet
IOpus!

Den trykker og skriver det du vil, når du vil :thumbup:

Skjønte ikke bæret av det programmet. Lastet ned IOpus Internet Macros Browser, men kanskje det var feil?

DU setter programmet på record også gjør du det du vil at programmet skal gjøre og trykker avslutt/stop. Når du da setter på play igjen vil programmet gjøre akkurat det samme som du gjorde sist :thumbup:

Det var riktig det du har lastet ned ja, men jeg glemte å si at dette programmet bare gjelder for ting på internett...

Skrevet
IOpus!

Den trykker og skriver det du vil, når du vil :thumbup:

Skjønte ikke bæret av det programmet. Lastet ned IOpus Internet Macros Browser, men kanskje det var feil?

DU setter programmet på record også gjør du det du vil at programmet skal gjøre og trykker avslutt/stop. Når du da setter på play igjen vil programmet gjøre akkurat det samme som du gjorde sist :thumbup:

Det var riktig det du har lastet ned ja, men jeg glemte å si at dette programmet bare gjelder for ting på internett...

Hahaha :!: Genialt! :w00t: Jeg satt det på sånn at jeg får mer besøkende inn på profilen min en plass. Jeg må få registrert denne ja :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...